BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Idėjų angelai, kur jūs?

Gegužė 3rd, 2011 setis Posted in Pasaulis, Socialiniai tinklai, Trendai (mados), blogai No Comments »

Gavęs kokį nors, elektroniniu paštu “vaikščiojantį” pristatymą su naujausiais atradimais, žiūri ir stebiesi: kaip atrodo tas, kuris sugalvojo? kas galėjo tai pagaminti? kas tai finansavo?

Vakar naršydamas internete aptikau įrašą apie du jaunuolius, kurie prašė savo išradimui 9500 dolerių palaikymo, o surinko 32 kartais daugiau - apie 307 tūkstančių. Kas gi privertė 4818 rėmėjų paremti projektą? Pirmiausia turbūt pristatymas. Antra elegantiška ir tikrai praktiška idėja: stebuklingos metalo pupelės, valandomis išlaikančios jūsų kavą karštą. Daugelis išradimų, ateinančių elektroniniu paštu yra nepraktiški, todėl ir neįdomūs.

“Coffe Joulies” yra naujas išradimas. Tai “pupelės”, kurios pagamintos iš nerūdijančio plieno, kad išlaikytų jūsų kavos ar arbatos idealią temperatūrą kelias valandas.

Autoriai projekto pristatyme teigia, kad medžiaga, esanti pupelių viduje, tirpsta esant 60 laipsnių temperatūrai ir, įmetus į karštą gėrimą, triskart greičiau jį atvėsina iki vartojimo temperatūros, tirpimo metu sugerdamos daug energijos. Kai pasiekiama temperatūra, speciali medžiaga pradeda kietėti, grąžindama dalį sukauptos energijos skysčiui ir leisdama palaikyti gėrimą karštą du kartus ilgiau.


Kita labai įdomi šios istorijos dalis - Kickstarter puslapis. Tai vieta, kur įvairiausi projektai gali susirasti išankstinį rėmėją ar gauti išankstinį užsakymą. Mano požiūriu - tai tikrai puiki bendruomenės idėja, kurios pagalba palaikoma gerų idėjų įgyvendinimas.

Gal kas nors iš mūsų verslininkų sugalvos apjungti ne tik verslo ir kultūros angelus, bet visus, norinčius palaikyti gerų idėjų gamybą. Visada yra dilema: ar paaukoti pavyzdžiui du milijonus sergantiems vėžiu ar du milijonus šios kritinės ligos prevencijai ar vaistų kūrimui.

Rodyk draugams


Grupinis vartotojų grupėms

Vasaris 20th, 2011 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Socialiniai tinklai, Trendai (mados) 1 Comment »

Šio blogo puslapiuose esu jau kalbėjęs apie pirkimo kartu (Groupon) reiškinį. Nors tuomet rašiau apie pirmąjį tokį puslapį, šiuo metu tikrai yra iš ko rinktis. Aš dar nemačiau, bet skaičiau, kad kai kurie pardavėjai savo puslapiuose jau neprašomi rašo kainą, jei perka 50 ar 100 vartotojų.

Naujas dalykas, kuris ima rastis užsienyje - specializuotų pirkimų sumanymas. Jau šiuo metu gyvenantys Amerikoje gali registruotis ir laukti greitu laiku atsidarant specializuotų pirkimų, susijusių su naminių gyvūnų priežiūra. Coupawz siekia gyvūnėlių laikytojams pasiūlyti gerų dienos sandorių nacionaliniu mastu su pristatymu visų Jungtinių Valstijų teritorijoje.  Kaip jie teigia - gerai atrinkti ir suderėti sandoriai su nuolaidomis net iki 50 procentų bus pasiūlyti produktams ir paslaugoms, įskaitant gyvūnėlių atsivedimą, veterinarijos gydytojus, transportavimą ir t.t. Coupawz šiuo metu kviečia visus, suinteresuotus vartotojus užsiregistruoti iš anksto, iki atsirandant paslaugai kovo pradžioje; už kiekvieną, tai padariusį, organizatoriai padovanos vienas nemokamas dubenėlis maisto benamiams augintiniams.

Ar egzistuoja kokios nors pirkimo grupėmis ribos? Ko gero ne. Galima tik pasvajoti, kada bus galima pirkti pigiau automobilių remonto ir priežiūros priemones, pasidaryk pats prekes ar pavyzdžiui kūdikio auginimo reikmenis. Ką jau kalbėti apie grupinį elektros energijos, kuro ar dujų pirkimą. Tai kategorijos, turinčios tikrai dideles maržas, o reiškia ir galimybes pirkti pigiau.

Rodyk draugams


Ar jūsų vaikas turi paslapčių

Vasaris 17th, 2011 setis Posted in Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, Socialiniai tinklai, Trendai (mados), blogai, psichologija 1 Comment »

Tėvai tarpusavyje vis pasiguodžia, kad vaikas nemažai laiko praleidžia žaisdamas internete. Ar bandėte kada suprasti kuo būtent jis ten užsiima? Anksčiau vis matydavau sūnų žaidžiantį Cartoon network, bet paskutiniu metu padaugėjo skambučių ir žinučių susijusių su cheet’ų aiškinimusi, paslapčių dalinimosi tarp klasiokų ir net giminaičių, gyvenančių kituose miestuose. Supratau, kad atsirado kažkas naujo ir pastovesnio.  Naujo masinio “viruso” pavadinimas OURWORLD. Šūkis: atidaryk paslapčių skrynelę. Mano atžala nors iš pradžių ir nenoriai, tačiau sutiko apšviesti “senį” apie ką čia eina kalba.

Pradžioje paklausiau - kokia žaidimo esmė?
Auginti lygį (level).
O ką reikia daryti?
Nieko, būti. (!)

Tiek, kiek supratau, vaikai buriasi į komandas (crew). Komandos LTU KINGS įkūrėjas yra rezidentas, kuris “realiai susimokėjo 10 dolerių”. Patekęs į komandą, joje tiesiog būni: vaikštai, žaidi, renki pinigus, ženklelius (badges), daraisi tatuiruotes, prekiniesi pirkdamas rūbus, aksesuarus, baldus, įsirengi namus, bendrauji su draugais. Ką aš įžvelgiau kaip suaugęs? Vaikai yra mokomi vartoti, kurti alternatyvią, visiškai nepriklausomą nuo suaugusių realybę, multilevel marketingo principais. Kitaip tariant, gyventi, suvokdami, kad egzistuoja LYGIAI, kuriuos norėdamas užsitarnauti, turi paplušėti, o aukščiausias lygis kainuoja realius pinigus.

Dabar vieta kartos moralui: o mūsų laikais visi žaisdavo arba parduotuves, arba karą, arba… daktarus.

Rodyk draugams


Nerakintas WiFi priedanga piktadariams

Vasaris 5th, 2011 setis Posted in Lietuvoje, Pasaulis, Socialiniai tinklai, Trendai (mados), psichologija 9 Comments »

32 procentai apklaustų amerikiečių prisipažįsta vagiliaują naudodami kaimynų neužrakintą WiFi ryšį.
Perskaičiau formuluotę ir susigėdau, juk aš pats esu ne kartą džiaugęsis pamatęs nemokamą, neužrakintą ryšį ten, kur kartais net ir mobilus operatorius negali užtikrinti minimalaus duomenų perdavimo. Esame kažkada išpaikinti nemokamų WiFi zonų, kurios vėliau buvo užrakintos. Radęs atvirą, mintyse visada padėkoju ir stengiuosi naudotis minimaliai, tenkindamas tik būtiniausius poreikius.

Tuo tarpu esu sutikęs ne vieną jaunuolį, kuris be skrupulų, radęs “skylę” užleidžia “siurbėles”. Maždaug - patys “durni”, jei nerakina.

Komentaruose internete apie šį amerikiečių tyrimą radau net kelis įrašus, kuriuose sakoma, “o man - ne gaila, aš operatoriui moku fiksuotą mokestį ir palieku visiems, turintiems poreikį, atvirą kanalą, o tie, kurie ima piktnaudžiauti - papuola į juodąjį sąrašą”. Įdomus požiūris, o kas jei visi, mokantys fiksuotą mokestį, pasidalintų?

Akcija “pašierink savo nenaudojamą WiFi”.

Atkreipkite dėmesį, jog toks atviras priėjimas sumažina jūsų saugumą nuo piktavalių, pvz:. besinaudojančių Firesheep programa.

Niekada nebūsite tikri, kad tokie įrankiai kaip Firesheep, leidžiantys, net pradedantiems įsilaužėliams sėdintiems netoliese susižvejoti jūsų įsijungimo duomenis ar mokėjimo kortelių numerius ir atlikti nusikalstamus veiksmus.

Straipsnyje
teigiama, kad pedofilai, pavyzdžiui, atviras “Wi-Fi jungtis naudoja vaikų pornografiją atsisiuntimui. Dar blogiau, Pietryčių Azijoje, atviri Wi-Fi taškai yra naudojami teroristų tarpusavio bendravimui ar net nuotoliniu būdu sukelti sprogimui.

Rodyk draugams


Programėles gelbės žmonių gyvybes

Sausis 31st, 2011 setis Posted in Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, Socialiniai tinklai, Trendai (mados), sveikata No Comments »

Yra ne kartą tekę diskutuoti su kolegomis: ar bus kada nors programėlės (Apps) populiarios Lietuvoje? Pats šito klausimo kėlimas išvis yra kvailas. Mano įsitikinimu, tai - kas vartotojui neša apčiuopiamą naudą už sąlyginai nedidelius pinigus - negali neprigyti. Tai tas pats, kaip gruzinai ar azerai aiškina, kad pas juos niekada nebus supermarketų, nes jų dabar pas juos nėra. Straipsnis, kurį perskaičiau, tik dar labiau didina mano įsitikinimą.

Tie, kas susidūrė su vėžiu žino, kad vienas iš didžiausiu iššūkių yra atrasti geriausią gydymą jo konkrečiam atvejui. Tiems, kas nesusidūrė, - aiškinu: kiekvienas susirgimas yra unikalus atvejis, reikalaujantis specifinio gydymo, nors diagnozė lyg ir ta pati. Visas tas procesas sudėtingėja dėl tuo pačiu metu vykdomų didelio kiekio tyrimų, eksperimentų, bandymų labiausiai perspektyvaus metodo konkretaus susirgimo gydymui nustatyti.

Kalifornijoje, vieno išsigydžiusiojo įkurta organizacija Cancer Commons, turi viltį palengvinti šį procesą tinklinės programėlės pagalba, apjungsiančios mokslininkus, tyrėjus, gydytojus ir pacientus.
Projekto iniciatorius, tiki, kad nebūtų suradęs išgelbėjusios jį eksperimentinės terapijos jei ne asmeninės pažintys Amerikos Nacionaliniame Vėžio susirgimų institute. Visas sumanymas remiasi Molekuliniu Ligos Modeliu (Molecular Disease Model), leidžiančiu nustatyti ligos potipį, pagal kurį surandami panašūs atvejai ir tada - nuorodos į atitinkamus būdus, diagnostinius tyrimus, patvirtintas ar eksperimentinias  terapijas, klinikinius tyrimus.

Gydytojui ar pacientui suvedus pagrindinius faktorius ir kintamuosius MDM suras labiausiai  tinkančius gydymo metodus, kurie duotam laikui yra labiausiai sėkmingi. Pasinaudodami aplikacijų platforma Cancer Commons ketina gelbėti žmonių gyvybes.

Pokalbis apie programėlių naudingumą primena, diskusijas prieš dvidešimt metų apie tai ar naudingi bus kompiuteriai ir internetas.

Rodyk draugams


Prabangi nesąmonė

Sausis 29th, 2011 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Pasaulis, Socialiniai tinklai, psichologija, reklama 1 Comment »

Naršydamas internete aptikau kategoriją, kurią, kūrybiškai verčiant, reiktų vadinti “Prabangi nesąmonė”. Ką pasakytumėte apie aromaterapines žvakutes savo keturkojui už 80 litų vienetas?

Sniff Candles parduoda penkių kvapų žvakes: “Fart and Away” (Pabezdėk ir pabėk), “Day in the Hamptons” (Diena kaimo turizmo sodyboje) ir “Splendor in the Grass” (Prašmatnumas žolėje). Visą kvintetą galima įsigyti tik… už 380 litų. Be to, reikia nepamiršti, kad šie kvapai atlieka ir terapinę funkciją. Tai saugi, natūrali ir alternativi gyvūno globos forma - rašo pardavėjai. Geriausia potencialių klientų reakcija: “Ar atsiunčiate visa tai su “Kito šuns užpakalio” kvapu?” arba “ Mano kišenei arba šuns maistas arba žvakutės, tegu renkasi.”, dar - “Sunku suprasti kaip šunys per visus tuos milijonus metų evoliucijos išgyveno be aromaterapijos” arba “Mano šuo namuose kuria nuosavą aromaterapiją”.

Gali būti, kad nei komentuotojai, nei aš kažko esminio nesuprantame, bet ar nepaprasčiau būtų išvesti šunį pavedžioti?

Rodyk draugams


Skanaus arba virtuvės sąmokslas

Lapkritis 24th, 2010 setis Posted in Pasaulis, Socialiniai tinklai, blogai, sveikata 3 Comments »

Džiugu, kad kažkas rūpinasi vartotojais, šiuo konkrečiu atveju - maisto vartotojais. Sunku prognozuoti kaip susiklostytų panaši istorija Lietuvoje, nes esu ne kartą girdėjęs apie virtuvės sąmokslą.

Balandžio 12 2009, Kristina Hammonds ir Michael Setzer, tuometiniai Domino’s Pizza Conover’yje darbuotojai sukūrė video, kaip dviese gadina maistą virtuvėje. Vaizdo įraše  32 Setzer’is demonstruoja, jog prieš įdėdamas sūrį į sumuštinį, kurį laiką laiko jį nosyje,   paleidžia bezdalus ant saliamio gabalo ir čiaudėja ant sūrio lazdelių, tada slepia nosies gleives sumuštinyje, prieš supakuodamas užsakymą.

Tuo tarpu 31 metų Hammonds filmuoja, komentuoja ir visaip palaikydama jį skatina.

Video buvo įdėtas “YouTube” ir tapo visiems, juos stebėjusiems pasaulyje žmonėms sensacija per vieną naktį. Šis atsitikimas tapo nepakeliamas frančizės savininkui.  Nepaisant NY sveikatos departamento atliktos viso verslo sanitarinės inspekcijos, verslas nebeatsigavo  ir buvo uždarytas 2009 m. rugsėjo mėn.

Hammonds ir Setzer buvo apkaltinti nusikaltimu - maisto sugadinimu. Praėjusį penktadienį, Hammonds pripažinta kalta už tokio maisto išplatinimą.

Mano pažįstamas, pradėjęs karjerą nuo padavėjo, visada primena, kad tikrai neverta pyktis su užeigos ar restorano personalu, nes neaišku, ką po to suvartosi…

Rodyk draugams


Karalienė Facebook’e. Net karalienė…

Lapkritis 11th, 2010 setis Posted in Lietuvoje, Pasaulis, Socialiniai tinklai 2 Comments »


Ir ne tik - ir Flickr’e, ir Twitter’yje. Kitaip tariant - tai, kas asocijuojasi su gilia praeitimi ir istorija, dabar modernėja.

Britams - tai tikrai didelis įvykis. Socialinė žiniasklaida suteiks karališkos šeimos gerbėjams naują domėjimosi ir sekimo kokybę.

Įdomu, kas iš mūsų puoselėja jausmus kilmingiesiems ir didikams. Turbūt tik tie, kurie turi garsių protėvių, bet ir tai, kažin ar tai nėra jausmas popieriui, įrodinėjančiam, kad venomis teka kilmingųjų kraujas.

Sovietinė sistema labai smarkiai pasistengė išgyvendinti bet kokią pagarbą bajorams, didikams, kilmingiesiems.

Man labai patinka vieno mokslininko retorinis klausimas: Įsivaizduokite, kas atsitiktų jei gerai žaidžiančios futbolo komandos lyderius surinktų ir… sušaudytų? Po to vėl leistų žaisti priėmę jaunimo, tada naujai atsiradusius lyderius vėl sušaudytų ir taip kelis kartus?
Skamba šiurpiai, bet tai apie mus.

Kažkas labai smarkiai pasistengė iš mūsų aplinkos išbraukti lyderystę.

Rodyk draugams


Vyro dilema: su barzda ar be jos

Lapkritis 7th, 2010 setis Posted in Buitis, Pasaulis, Socialiniai tinklai, Trendai (mados), blogai, psichologija No Comments »

Ko gero, kiekvienas vyras (bent jau kartais) susiduria su dilema, stovėdamas prieš veidrodį su skustuvu rankose, nusiskusti švariai ar auginti barzdą?

Identiški dvyniai Dean’as ir Georgea’s Georgiades, kurių vienintelis skirtumas barzda, dalyvauja populiarumo varžybose - kuris iš dvynių surinks daugiau twitter’io pasekėjų.

Jie konkuruoja, dalyvaudami iššūkių serijoje, kurios tikslas - išsiaiškinti ar vyrai atrodo geriau su barzdomis ar be jų.

Dvynių laukia patys įvairiausi iššūkiai: nuo makaronų valgymo iki parduotuvės konsultanto testo - pirmiau prieis prie švariai nusiskutusio ar apžėlusio. Interneto lankytojai raginami balsuoti už vieną iš brolių ir komentuoti.

Aišku, už viso šito konkurso stovi Gillette, Lietuvoje išgarsėjęs su netaisyklingai lietuviškai sudainuota reklama: “Geriau vyraaai nesuraaaas”.

Paskutiniu metu jiems sekasi atkreipti socialinės žiniasklaidos dėmesį, kad ir su šiuo virusiniu video apie Roger Federer triuką parodytą po filmavimo.

Gero pirmadienio apsisprendimo prieš veidrodį “apžėlęs ar ne”. Aš, turbūt, nesiskusiu…

Rodyk draugams


Įskiepiai nutekina duomenis

Lapkritis 5th, 2010 setis Posted in Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, Socialiniai tinklai No Comments »

Pasak “Wall Street Journal”, didžioji dalis populiariausių “Facebook” įskiepių (apps) - įskaitant visas top 10 - neteisėtai reklamos ir interneto stebėjimo bendrovėms perduoda vartotojo informaciją, įskaitant vardus ir galbūt net draugų vardus.

Tarp žurnale minimų įskiepių papuolė FarmVille, Phrases, Texas HoldEm Poker, FrontierVille, Causes, Cafe World, MafiaWars, Quiz Planet, Treasure Isle ir Heart.


Žurnalas praneša, kad tyrimo metu paaiškėjo, jog įskiepiai siuntė Facebook ID numerius ne mažiau kaip dvidešimt penkioms reklamos ir duomenų surinkimo kompanijoms, “kai kurios iš jų susikūrė interneto vartotojų profilius, sekdamos veiklą internete.”

The Consumerist siūlo jums žingsnis po žingsnio apsaugoti savo privatumą per kelias minutes. Eikite į savo “Facebook” profilį ir ištrinkite visas programėles, kurių nebenaudojate. Tokiu būdu jie nebeturės prieigos prie jūsų duomenų, taigi negalės jų parduoti. Štai kaip tai padaryti.

Eikite tiesiai prie apps nustatymų puslapio http://www.facebook.com/settings/?tab=applications arba eikite į Account;
ieškokite viršutiniame dešiniajame - Account settings;
puslapio viduryje dešiniau “Privacy” spustelėkite  “manage”; apačioje kairėje skiltyje “Applications and Websites” spausti “Edit”; ir pašalinti nepageidaujamus ar įtariamus šlamštu įskiepius.

Gero valymo! Aš išmečiau 7.

Rodyk draugams