BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Mėsainis už 777 baksus

Lapkritis 26th, 2010 setis Posted in Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Trendai (mados) No Comments »

Vieno prekybos tinklo darbuotojai teigia, kad brangiausius į Lietuvą atvežamus gėrimus nuperka… Panevėžyje. Matyt, kad jiems žemiau pristatomas burger’is taip pat nebūtų ypatinga prabanga.

Mėsainis vadinamas “Burger 777”  “Las Vegas” kazino Paryžiuje kainuoja tik 777,00 dolerius (apie 2007 litus).

Reikėtų pažymėti, kad be Kobe jautienos mėsainyje yra svogūnai, sūris brie, pancetta, 100 metų balzamiko actas ir, savaime aišku, Meino omaras. Taip pat į kainą įskaičiuotas “Dom Perignon” butelis.


Žmonės ragavę, juokauja:
“Bandelė šiame sumuštinyje - pakeista “Bentley”;
arba
“Omaras įdėtas tik dėl brangumo”;
Kitas pritaria, jog greičiausiai vėžiagyvį garina jacuzzi, todėl jis miršta prabangoje.
“Tai tikrai nebūtų labai brangu, jei daugiau nieko nevalgytum ištisus metus, tik po kąsnelį kasdien”.
Kitas rašo” “Galėtų dar atvesti mažą vyruką, kuris už tave viską sukramtytų, kad nesijaustum apiplėštas”.
“Galėtų duoti papildomai ir lipduką tokį kaip “Aš balsavau” (“Aš jį suvalgiau”)”
Arba:
“Taigi tai Kobė jautiena -  atskraidinama iš Japonijos”.
“Ne, tai tikrai Kobe Bryant’o mėsa. Štai kodėl burgeris toks brangus”.

Burger’io skonis tikrai prabangus. Omarai savo skoniu dominuoja, todėl tai daugiau omarų sumuštinis su jautiena, o ne atvirkščiai. Vis dėlto, labai skanu.


Užsisakius vyriausias virėjas atneša jį jums asmeniškai.

Rodyk draugams


Amerikietiškas pyragas nors ir kasdien

Lapkritis 16th, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Trendai (mados) 1 Comment »

Nenumaldomai artėjant Kalėdoms pirkėjai išvysta pačių netikėčiausių dalykų. Kad ir pavyzdžiui šis individualus pyrago gaminimo prietaisas.

Visiems, kurie kada nors norėjo pasigaminti garsųjį amerikietišką pyragą, bet nenorėjo dalintis su kitais (ar praleisti keletą dienų užbaiginėjant pyrago likučius), tai gali būti sprendimas - Breville pyrago gamintojas.

Tiesiog įdedi tešlą, o po to užpildą (net keturiems pyragams) ir, bent jau pasak gamintojo, lygiai po 8 minučių turi skanių pyragų.

Pyrago gaminimo prietaisas gali būti palaikytas rožinės vaikiškų keksiukų keptuvės artimu giminaičiu, renka visai padorius atsiliepimus  Williams-Sonoma puslapyje, tačiau sulaukė ne mažiau kaip dviejų nusiskundimų dėl plutelės kokybės.

Šio prietaiso kaina svyruoja apie 75 $.

Rodyk draugams


Akcija: Perkantiems sunkvežimį - Kalašnikovas dovanų

Lapkritis 15th, 2010 setis Posted in Buitis, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, psichologija 1 Comment »

Kiekvienas sėkmingas verslininkas jums ilgai gali pasakoti apie tai, kaip svarbu pažinti savo klientą. Vienas šviežias pavyzdėlis iš interneto platumų.

Centrinės Floridos prekiautojai bando išjudinti verslą, siūlydami neįprastą akciją:
potencialiems naudotų sunkvežimių pirkėjams - dovanų AK-47 automatinis ginklas.

Vyriausiojo pardavimo vadybininko Nick’o Ginetta teigimu, nuo akcijos paskelbimo pradžios (Veteranų dieną) verslas išaugo daugiau nei dvigubai.

Klientai turės praeiti medicininį patikrinimą prieš gaudami 400 $ ginklų parduotuvės čekį. Jie taip pat gali panaudoti pinigus ir kitam šaunamajam ginklui įsigyti (nebūtinai AK-47) arba paprašyti šią sumą išgryninti vietoje.

Prekiautojai prisipažįsta sulaukę keleto skundų ir Ginetta sutinka, jog pasiūlymas prieštaringas. Tačiau jis priduria: “Mano pirkėjas yra absoliutus ginklo savininkas, jokių abejonių.”

Akcija vyksta iki lapkričio pabaigos.

Pažinti savo vartotoją apsimoka.

Rodyk draugams


Už naują žurnalistikos modelį - 5 mln $

Lapkritis 1st, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Socialiniai tinklai, Trendai (mados) No Comments »

Nesenai teko bendrauti su vienu iškiliu Amerikos reklamos specialistų, kuris teigė, jog artėja antroji Gutenberg’o revoliucija. Kai paprašiau paaiškinti, ką jis turi omenyje - atsakymas buvo vienas - žmonės vėl grįš prie skaitymo.

Turbūt jau susidūrėte su tuo, kad vaikai ar paaugliai daug mieliau žiūri nei skaito. Jaunąją kartą yra absoliučiai užvaldę vaizdiniai. Tuo tarpu reklamos specialistas teigė, jog atsiradę skaitytuvai planšetai leis vėl sugrįžti prie rašytinio teksto ir masinio skaitymo. Vienintelė problema - tai turinio kiekis.

Kompanija Attributor paskelbė, jog po iPad pasirodymo knygų piratavimas išaugo dvigubai. Kasdien internete užkraunama apie 3 milijonai knygų kopijų.

Taip pat pastebėtas įdomus efektas, jog, augant piratinių kopijų skaičiui, daugėja ir legaliai įsigyjančių knygas kiekis.

Brazilų rašytojas Paulo Coelho’as pats patalpino tekstus torrent’uose, tokiu būdu tik padidindamas šių tekstų paklausą knygynuose.

O, pavyzdžiui, sunkmečiu smarkiai skaitytojų apleistas The New York Times turi daugiau twitter’io pasekėjų nei popierinio laikraščio prenumeratorių. Ar sugebės leidėjai iš “laikraščio ir twitter’io” dueto gauti pelną parodys ateitis.

Google naujos žurnalistikos modelio paieškoms skyrė net 5 milijonus dolerių.

Rodyk draugams


Vyrai perka, moterys apsipirkinėja

Spalis 26th, 2010 setis Posted in Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, psichologija 3 Comments »

Psichologai teigia, kad moterų ir vyrų elgesys pirkimo metu skiriasi.

Vyrai daugiau linkę eiti į parduotuvę su konkrečiu tikslu ir tiksliai žinodami, ko, kur ieškos ir už kokią kainą. Moterys, prieš surasdamos tai, ko atėjo, gali tris kartus pakeisti nuomonę ko joms reikia ir nusipirkti visko, išskyrus tai, ko atėjo.

Spalvos aišku sutirštintos, bet esmės tai nekeičia. Dar vienas pavyzdys - moteriško ir vyriško šampūno vartojimo instrukcijos:

Rodyk draugams


Optimizmas - ateities garantas

Spalis 14th, 2010 setis Posted in Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Trendai (mados), Valstybinis sektorius, pareigūnai, psichologija No Comments »

Šis įrašas yra dar vienas patvirtinimas to, kad sunkmetis pakeitė mūsų vartojimo įpročius. Didžiojoje Britanijoje atliktos apklausos rodo, jog formuojasi naujos normos.
Tyrimais įrodyta, kad daugumos vartotojų nuomone - ekonominis nuosmukis turės ilgalaikės įtakos populiariems įpročiams.

The Futures Company reguliariai apklausia šimtus pirkėjų šalyje.

Jie pranešė, kad net 57% dalyvių dabar sutinka su teiginiu “Aš pagaunu save du kart pagalvojant, prieš perkant net mažiausią dienos prekę”, - lyginant su 48% pasirinkusių šį atsakymą 2009 m. lapkričio mėn.

Analogiškai 53% suaugusiųjų mano, kad “nuosmukis pakeis vartotojų elgseną visiems laikams”, lyginant su 42% praėjusių metų lapkritį.

Tarp pagrindinių šio proceso pasekmių yra paplitęs  skepticizmas prekės ženklų atžvilgiu.
Be to, daugelis žmonių siekia pilnai kontroliuoti visus savo kasdienio gyvenimo aspektus ir  būti atidesniems priimant sprendimus.

Kitos tendencijos atspindi pilną susitaikymą su būtinybe veikti dabartinių apribojimų ribose. Žmonės keičia savo tikslus priderindami juos prie esamų aplinkybių.

Tyrėjai teigia, jog vartotojai išmoko pastarųjų dviejų metų pamoką ir veikia su visiškai nauja orientacija, ko jie nori ir ką perka.

Šitame kontekste įdomiai atrodo vieno ekonomisto teiginys, jog bankai deklaruoja vidutiniškai vienuolikos tūkstančių litų santaupų vienam Lietuvos gyventojui ir bankininkų dabartinės situacijos įvardijimas kaip “lūkesčių ekonomika”.

Dar viena dėlionės dalis yra vyriausybių visame pasaulyje bandymas pašalinti visas įmanomas rizikas, kurios yra sudėtinė laisvos rinkos dalis. Paskutinis Lietuvoje diskutuojamas įvykis - išpuolis prieš prekybos tinklus ir siūlymas reguliuoti produktų kainas.

Tam, kad normalizuoti padėtį - būtinas tikėjimas šviesia ateitimi.

Rodyk draugams


Pirk padangas. Visi sako, kad nežino kokias, bet vistiek pirk.

Spalis 12th, 2010 setis Posted in Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, psichologija 2 Comments »

Weather.com šeštadienį Vilniuje prognozuoja pirmą sniegą. Artėja laikas keisti padangas. Consumer Reports radau filmuką apie atliktus testus. Galite patys įsitikinti, kokie padangų skirtumai.

Ilgą laiką tarp specialistų vyravo nuomonė, kad visų padangų techniniai parametrai skiriasi labai nedaug. Pavyzdžiui: stabdymo kelias vos keliais centimetrais, priklausomai nuo gamintojų. Todėl buvo kalbama, kad galima pasitikrinti kiek žmogus pasiduoda reklaminei įtakai. Po kokio nors verslininko teiginio, jog jo reklama neveikia, užklausi kokios jo mašinos padangos ir jis išdidžiai atsako: Michelin arba Pirelli.

Atlikti specialistų tyrimai įrodė, kad padangų techninių parametrų vienodumas - mitas. Stabdymo kelias priklausomai nuo komplekto skiriasi iki mašinos korpuso. Kai kurie komplektai akivaizdžiai parodė, kad atlikti kliūties testą ir suvaldyti mašiną yra žymiai sunkiau. Jau nekalbant apie tai, kad su 4,5 litro benzino (1 galonas) nuvažiuotas atstumas skiriasi iki 4,8 kilometro (3 mylių). Ką jau kalbėti apie keliamą triukšmą ar specifines vairavimo sąlygas.

Įtarimų buvo ir anksčiau - vienais metais pažįstamas meistras įsiūlė nusipirkti padangas su protektoriumi, išstumiančiu vandenį iš po ratų. Kelis vasaros sezonus, niekaip nesuprasdavau, ko per lietų visi taip sulėtina. O pakeitus padangas per pirmą susidūrimą su balomis supratau, koks didelis buvo “tų”  padangų privalumas.

Gaila, kad neturime Lietuvoje parduodamos produkcijos “testuotojų”. Galėtų tuo užsiimti didieji padangų pardavėjai.

Padangas reikia rinktis ypač atsakingai, nes tai susiję su jūsų artimųjų  bei jūsų saugumu.

Rodyk draugams


Keletas praktinių patarimų slaptažodžiui

Spalis 11th, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Trendai (mados) No Comments »

Neseniai vykusioje Consumer Reports apklausoje paaiškėjo, kad pagrindinis interneto technologijos vartotojų nusiskundimų yra užmirštas slaptažodis. Tai visiškai nenuostabu, nes apklaustieji vidutiniškai turėjo 17 sąskaitų. Mane, asmeniškai, labiausiai erzina tie puslapiai, kurie reikalauja keisti slaptažodį kas mėnesį. O jei - tai elektroninė bankininkystė, tuomet garantuota, laikas nuo laiko, būsite priverstas išsiiminėti slaptažodžius banke. Įkyrus reikalavimas kaitalioti slaptažodį, nežiūrint to, kad jo nulaužimui reikėtų daugiau nei 450 metų - erzina. Lengviau pakeisti banką.

Jūs turbūt juokaujate. jei kaip slaptažodį naudojate savo mylimiausio augintinio, vaiko ar sutuoktinio vardą?

Net prijungiamas gale skaičius greičiausiai reiškia jo metus, bet toli gražu nereiškia, kad jis ypač saugus. Bet jei jūs būsite perdėm kūrybiškas, jūs niekada neprisiminsite savo slaptažodžio, tiesa? Vienas iš sprendimų - leisti kompiuteriui įsidėmėti jūsų slaptažodžius, bet tuomet gresia dvi bėdos: priėjęs prie to kompiuterio bet kas galės atidaryti jūsų sąskaitas, o kita bėda - laikas nuo laiko atsinaujina programinė įranga ar puslapis ir paprašo įvesti slaptažodį iš naujo.
Vienas iš sprendimų yra “master” slaptažodis, bet tuomet jis jus dažniausiai pririša prie vieno įrenginio.

Štai paprastas patarimas, kaip sukurti ir įsiminti geresnį slaptažodį: reikia turėti vieną pagrindinį slaptažodį, o tada pridėti skirtingus priešdėlius ar priesagas pagal kiekvieną sąskaitą - pavyzdžiui SebBirUtė12 arba GmailBirUtė12.

Norėdami gauti daugiau patarimų išbandykite savo susikurtąjį The Password Meter arba How Secure is My Password.

Rodyk draugams


Klevų sirupas ir Justin Bieber

Spalis 4th, 2010 setis Posted in Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Socialiniai tinklai, Trendai (mados), blogai 1 Comment »

Jei kilo daug klausimų perskaičius antraštę, tai čia ne kas kita, kaip viena iš trijų naujausių Twitter’io tendencijų (trend), kuri buvo aptarinėjama 61 valandą. Socialinė žiniasklaida vis dažniau tampa įvairiausių studijų ir tyrimų objektu.

Justin Bieber, turintis virš penkių su pusę milijonų pasekėjų, paskelbė, jog mėgsta klevų sirupą ir jo fanai ėmė kraustytis iš proto. Turbūt prie to dar prisidėjo jo pasirodymas CSI Miami seriale, teroristo - sprogdintojo rolėje. Kelia nuostabą, jog tweet’as apie klevų sirupą sukėlė tokį atgarsį, dar įdomiau būtų jei tai įtakojo pardavimus. Kaip pakomentavo @nwjerseyliz tweet’as po tweet’o socialinė žiniasklaida krypsta link garsenybių ir lėkštumo.

Įdomu, kas Lietuvoje turėtų paskelbti apie tai, kad mėgsta klevų sirupą, kad sugeneruotų pardavimų sprogimą? Įdomu, kaip sekasi Bitei su įžymybių pirkimo strategija? Išėjo Labas klipas su penkių žvaigždžių turo reklama.

Kam negroja, spausti čia.

Rodyk draugams


Deimantai tarp blusų

Spalis 3rd, 2010 setis Posted in Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, blogai No Comments »

Kai prieš gerą dešimtmetį, viešint Vokietijoje, draugas pasiūlė aplankyti blusų turgų, labiausiai nustebino ne tiek prekės ar jų pardavėjai, bet pirkėjos. Tai buvo daugiausia vyresnio amžiaus ir tikrai pasiturinčios ponios, tą nesunkiai galima buvo nustatyti iš jų aprangos ir aksesuarų.

Ponios ilgai stoviniuodavo prie įvairiausių niekučių ir nuožmiai derėdavosi norėdamos kažką įsigyti.To pirmo apsilankymo metu taip nieko ir nenusipirkau, bet įspūdis, jog tokio pobūdžio turguje gali surasti visiškai neįtikėtinų daiktų - tikrai išliko.

Aš mėgstu nuvykęs į miestelius aplankyti vietinę “baracholkę” ar skyrių turguje su perpardavinėtojų dėžėmis iš Vokietijos.

Ten gali įsigyti plačiakampį juostinį fotoaparatą Polaroid už 10 litų (Vilkaviškis), golfo lazdą už 20 litų (Šiauliai), azijietišką vazą už 15 litų ar kulinarinį albumą anglų kalba už 5 litus, ant kurio viršelio puikuojasi 50 svarų lipdukas (Tauragėje). Kiekvienas perpardavinėtojas aiškiai matosi turi savo specifinę “aistrą”. Pas vienus dominuoja indai, pas kitus technika, o treti, matosi, renka viską, kas iš žalvario ar vario.

Tos prekės iš esmės skiriasi nuo pavyzdžiui Kalvarijų turgaus analogiško asortimento, kuris man asmeniškai ne prie širdies, nes labai jau primena vogtų daiktų perpardavimą. Turbūt niekam ne paslaptis, jog operatyvininkai po butų vagysčių mėgsta ten apsilankyti.

Labiausiai į blusų panašus turgus mokytojų namų kiemelyje, kuris turėtų persikelti į Gedimino 9, Vilniuje.


Provincijos turgeliai vis tiek turi savo nepakartojamo žavesio, nes tikimybė ten atrasti kažkokį “deimantą” žymiai didesnė.

Rodyk draugams