BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Buitis be chemijos

Birželis 1st, 2011 setis Posted in Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, sveikata 1 Comment »


1. Sunkiai rakinasi spynos? Tereikia vidun įkratyti smulkinto grafito.
Jokių aliejų ar alyvų - riebalai sujungia dulkes, ir nuo to spynos užanka.

2. Jei pas jus mėgsta užsukti skruzdėlytės, toje vietoje, kur jos išlenda,
pabarstykite cinamono. Namai pakvips, bet vabalėlių - nė kvapo :)

3. Muses ir uodus atbaidys baziliko kvapas. Auginkite vazone ant palangės -
ir šviežių prieskonių turėsite, ir jokių uodų kambariuose)

4. Jei esate lauke, natūralios priemonės, atbaidančios uodus, yra etilo
spiritas (na taip, paprastas alkoholis) - patikrinkite atviras kūno vietas
ir leiskite nudžiūti; arba levandų aliejus - užteks po lašelį ant riešų ir
kaklo.

5. Erkes atbaido vanilės kvapas - jos ekstraktą maišykite per pusę su
vandeniu ir pašlakstykite drabužius.

6. Jei namuose krebžda pelytė, prireiks mėtų ekstrakto - užlašinkite ten,
kur nenorėtumėt, kad ji užsikabarotų

7. Nupirkus naują drabužį, kurį žadate nešioti kasdien ir ilgai (paltas,
švarkas), užlašinkite po lašelį skaidraus nagų lako toje vietoje, kur
prisiūtos sagos (išvirkščioje pusėje, be abejo) - nereikės po kiek laiko
persiūti sagų, jos neištrūks.

Rodyk draugams


Vėl “TV premjera”, išgert norisi…

Gegužė 29th, 2011 setis Posted in Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, TV, Trendai (mados), etika, psichologija, reklama, sveikata No Comments »

Svečio įrašas:

Tie, kas spygauja apie alkoholio reklamos draudimus televizijoje, tegu paklausia savęs ar šiuo metu trisdešimt penktą kartą transliuojamas 20 metų senumo filmas su prastu aktoriumi mušeika ir išdidžiu prierašu premjera juos džiugina? Aš asmeniškai noriu gerų filmų. O jei kažkas nori nusigerti, nes telikas nieko gero nerodo - nieko nuostabaus, kad padaugina. O jei tie rėksniai pasieks to, ko siekia, bus dar liūdniau. Kiek galima aiškinti žmonėms, kad už reklamos pinigus ne tik filmai, bet ir serialai, laidos perkamos. Žiūrėsime tiesiogines pamaldų transliacijas (pasaulinė premjera), kur vyną pilsto apeigų metu ir paaugliams duoda.

Taip, alkoholizmas siaubinga problema, taip, tauta baigia nusigerti, bet kodėl aš, kuris susitvarkau su alkoholiu, turiu kentėti, dėl tų, kurie nesusitvarko. Tai įsivaizduokit, kad namie ar kolektyve turite alkoholiką. Taigi jokių švenčių?- nes, neduok Dieve, kas tostą pasakys. Juk - tai skatinimas. Man išvis keista kai sakoma, jog reklama, kurią leidžiama rodyti nuo 23:00, kažkokiu tai stebuklingu būdu dar paskatina nesaikingai girtauti. Norėčiau pamatyti tuos, kurie 23 val. įsijungia TV tam, kad “dasibaigtų” pažiūrėję reklamytę. Mano patirtis rodo, kad tie kurie dusina, teliko nežiūri, o apie 23 jau būna filmukas nutrūkęs… Vat įdomu, jei ištirtų tuos nesaikingai vartojančius ar bent penkis procentus surastų tarp jų tokių, kurie reklamuojamais produktais svaiginasi. Bet visiems dzin, reklamos nemyli niekas, tai ir rėkaut galima taip susirenkant kreditus ateinantiems rinkimams. Liaudyje sakoma, kad šunį, kuris į maitinančią ranką kandą, nušaut reikia. Vėl “TV premjera”, išgert norisi…

Rodyk draugams


Įrodyk, kad esi ne robotas

Gegužė 22nd, 2011 setis Posted in Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, etika 3 Comments »

Turiu ne vieną pašto dėžutę. Vieną specialiai naudoju tik tam, kad nukreipčiau visus pasiūlymus, kai reikia kur nors registruotis. Susirašinėjimo jokio nevykdau ir štai: ateina Gmail laiškas: “Daugelis vartotojų nurodė, kad šis profilis gausiai siuntinėja šiukšles. Prašau patvirtinti, kad jūs esate ne robotas”. Beje, nors laiškas iš gmail@gmail.com kažkodėl nurodo, kad mane tikrina kažkokia tai IT kompanija. Argi ne įžūlu? Identiteto vagys apsimeta saugos kontrolieriais. Prašymas taip pat labai menkas: paspaudus nuoroda suvesti savo duomenis (vartotojo vardą ir slaptažodį).

Pagooglinęs radau galybę įrašų apie tai, kaip identifikuoti ar su tavimi bendrauja robotas, ar ne. Viena tikrai garsi kompanija, deklaruojanti, kad ją aptarnauja ir su vartotojais bendrauja tik gyvi konsultantai, į parašymą “nustokite mane spaminti” atsako “gyvu” dialogu: parašykite apie savo problemą išsamiau ir mūsų arčiausiai esantis konsultantas susisieks su jumis. Ha- ha - ha. O dar geriau, kai robotas į klausimą ar tu robotas atsako aš tai ne - o tu? Nu palauk pasičiupinėsiu…

Gal mes visi nuo 21 pirmos dienos persikėlėm į naują realybę ir iš tiesų nebeegzistuojame? Tapome zombiais - robotais ir to nebepastebime?

Rodyk draugams


Keisti pasaulį savo rankomis

Gegužė 18th, 2011 setis Posted in Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Trendai (mados), etika, psichologija, socialinė reklama 2 Comments »

Kartais skaitai tekstą ir nesupranti - verkti ar juoktis. Dalykai aprašyti rimti, bet kelia durną juoką, nes iš to kaip jie nupasakoti ir pateikti, supranti, kad šiandien pas mus, ko gero, išvis neįmanomi. Ir tada klausi savęs: tai kur čia tas esminis skirtumas tarp manęs ir jų? Auklėjimas? Istorinės aplinkybės? Suvokimo - išsilavinimo spragos ar dar kažkas?

Panera Duona prieš metus pradėjusi eksperimentą “sumokėkite tiek, kiek galite” teigia, kad jis veikia. Kavinių tinklas, turintis 1500 taškų visoje šalyje, dabar turi tris vietas, kuriose naudoja vien aukos modelį.

“Mes darome tai visų pirmiausia dėl savęs, kad įsitikintume, jog galime savo rankomis kažką pakeisti atiduodami realią duoklę bendruomenei, o ne tik įteikti čekį” - teigė Panera steigėjas ir valdybos pirmininkas Ronaldas Shaich. Programą, kurią Panera vadina “Panera rūpi”, yra taip vadinamos “bendruomenės virtuvės” pavyzdys, kur pelno siekiančios įmonės iš dalies veikia kaip ne pelno organizacijos.

Dauguma rėmėjų, pasirodo, įmeta visą pardavimo kainą ar net daugiau, į savanorišką aukų dėžutę t.y. iš esmės subsidijuoja maistą tiems, kurie neišgali sumokėti visos sumos. Panera sako: apie 60 procentų palieka visą sumą; 20 procentų įmeta daugiau ir 20 procentų palieka mažiau. Didžiausia auka iki šiol? Vienas asmuo sumokėjo 500 $ už valgį.

Tik nedaugelis žmonių, atrodo, nesąžiningai naudojasi šia sistema. Dauguma žino, kad tai būtų neteisinga. Nemokėti, kai gali “yra tas pats kaip automobilį parkuoti neįgaliųjų vietose”,- sako ponas Shaich.

“Iš čia gauname pamoką, kad dauguma žmonių iš esmės yra geri,” - sako jis.
Kavinės, kurios pateikia sriubas, sumuštinius, kepinius, atrodo kaip ir kitos Panera parduotuvės, bet vietoje kasos aparatų yra aukų dėžės, nors darbuotojai gali apdoroti mokėjimus kredito kortele.

Bendrovė dalyvauja ir kituose įprastose labdaros programose, kaip pavyzdžiui, dovanoja nepanaudotus kepinius bažnyčioms, mokykloms, kovos su skurdu ir paramos organizacijoms. “Prieš kavinei atsidarant, mes organizacijoms paaukojame vakar dienos likučius. Niekas neina į atliekas “,- sako Panera rinkodaros direktorė Cara Sutch.

Portlando kavinės lankytojas Carlas von Rohr nusipirko bulvių sriubos dubenėlį ir išgėręs puodelį kavos, sumokėjo doleriu daugiau nei pasiūlyta aukos kaina (mažmenine pardavimo kaina).
“Aš pasiruošęs palaikyti šio sumanymo išbandymą”, - pasakė ponas von Rohr. “Išėjus į gatvę sutiksite daugybę žmonių, prašančių pinigų, ir jūs niekada nežinote, ką jie ruošiasi daryti su jais. Čia jūs įmetate papildomų pinigų ir žinote, kad pamaitinate žmones iš esmės sveiku maistu. ”

Įdomu, kada mūsuose visuomenė ir įmonės pasieks tokį atsakomybės lygmenį - bendrai kuriamos vertės? Ne socialinės atsakomybės, ne verslo tvarumo, bet bendrai kuriamos vertės.


Belieka prisiminti anekdotą apie Petka, kuris grįžęs iš vakarų pasakojo, kaip aplošė kortomis anglų džentelmenus. Pasirodo jie pasitiki žodžiu ir neprašo atversti kortų: “Vat čia mano sėkmė ir prasidėjo”.

Rodyk draugams


Prekės ženklai pretendentai

Gegužė 8th, 2011 setis Posted in Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, etika, psichologija, reklama 1 Comment »

Paprastam vartotojui dažnai sunku suvokti, kokią įtaką šalies įvaizdis turi prekėms ir paslaugoms. Pateikiu jums keletą šalies įvaizdžio eksperto klausimų tam, kad lengviau galėtumėte užčiuopti esmę:

Jei turėtumėte galimybę rinktis tarp dviejų vienodų ypatybių DVD, už kurį būtumėte pasiryžę mokėti daugiau - pagamintą Japonijoje ar Kinijoje?

Jei turėtumėte du vienodos kvalifikacijos kandidatus į atstovybės vadovo postą, kurį labiau tikėtina rinktumėtės - anglą ar turką?

Jei kinų valstybinis cirkas ir Nigerijos valstybinis cirkas lankytųsi jūsų mieste, iš kurio tikėtumėtės geresnio šou?

Su kuriuo iš miestų norėtumėte, kad susigiminiuotų Vilnius - Diuseldorfu ar Tirana?

Visiškai nesvarbu, kurį atsakymą pasirinkote. Jūs tai padarėte įtakoti šalies įvaizdžio. Ne veltui apsukrūs verslininkai seniai tai suprato.

Admen.ru neseniai paskelbė straipsnį, kuriame pateikiami Rusijos prekių ženklai, apsimetantys užsienietiškais.

Bork Electronic, Vinzer Corporation ir Vitesse France klaidina pirkėjus nurodydami, kad jie gamina savo prekes Europoje.

Tokia Rusijos Federalinės Antimonopolinės tarnybos (FAT) tyrimo išvada. Pažeidėjams gręsia nuo 8000 iki 44000 litų baudos. Sumos įmonėms nėra didelės, bet žala reputacijai gali turėti įtakos užimamai rinkos daliai.

Nuo sovietinių laikų vartotojams susiformavęs stereotipas, kad užsienietiški prekės ženklai gali pretenduoti į kokybės etaloną. Rusijos verslininkas siūlo produktus, pagamintus Kinijoje, Lenkijoje ir Rusijoje su gražiais užsienietiškais vardais: “Europietiška kokybė už prieinamą kainą”.

Registruotą Austrijoje prekės ženklą Vitek valdo Andrejus Dereviančenko, Golden Electronics prezidentas. Įregistravimo vieta leidžia Vitek rašyti ant dėžės “Gamintojas: Austrija”.

Scarlett priklauso Arima Holding Corp. - bendram kinų ir rusų “kūdikiui”. Daugiausiai Rusijoje perkamų virdulių gamintojas registruotas Anglijoje 1996 metais.

Vengrijoje registruoto Vigor prekės ženklo įkūrėjas Evgeni Nazarov neslepia fakto, kad tiek jų, tiek ir visų kitų, Rusijoje registruotų buitinės technikos kompanijų, visi prietaisai pirkti Pietryčių Azijos šalyse. “Mes ateiname į fabriką, peržiūrime, ką jie siūlo, pasirenkame mums patinkančius modelius ir susitariame dėl kainos, už kurią jie uždės ant virdulio mūsų prekinio ženklo pavadinimą, - sako jis .- Savo dizaino kurti nėra prasmės: brangu ir vis tiek pavogs”.

Prekiniai ženklai Techno, Trony ir Elenberg taip pat nieko bendro su vakarais neturi. Jie priklauso stambiems mažmenininkams Technosila, Mir ir Eldorado. atitinkamai. Jų nusipirkti gali tik tuose tinkluose.

Tuo tarpu Bork, prisistatančios kaip vokiška technika, galima rasti visur, nors šis prekės ženklas priklauso parduotuvių tinklui Electroflot.

Žymus kosmetikos prekės ženklas Faberlic gimė 1997 metais ir vadinosi “Rusiška linija”. Aleksejus Nečajevas ir Aleksandras Davankovas prekiavo vertybinių popierių biržoje, po to pabandė jėgas papildų gamyboje ir apsistojo kosmetikoje. Produkcija gaminama dviejose gamyklose Balašiche ir Pamaskvėje.

Ir taip toliau, ir panašiai. Visą straipsnį rusų kalba galite pasiskaityti čia. Lietuviai turėtų atrasti nemažai pažįstamų vardų. Dabar paklauskite savęs: ar ir toliau pirksite prekes, kai sužinojote, jog jos - pagamintos Rusijoje?

Rodyk draugams


Monoknygynas

Gegužė 6th, 2011 setis Posted in Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Trendai (mados) 1 Comment »

Šiais neįprastais laikais knygas rašo visi, kurie yra “tikros” žvaigždės: Radžis, Butkutė, urologas Stakėnas, galiūnas Savickas ir net ex premjeras Valinskas.

Knyga kompiuterių ir e-skaitytuvų kontekste pretenduoja tapti meninės instaliacijos dalimi.

Mažoje knygų parduotuvėje Niujorke, West Village, rasite lentyną paženklintą “Geriausiai parduodamos” ir “išpardavimas”, tačiau net ir užmetus akį į viršelius matosi, jog  tai viena knyga. Pasirodo visi 3000 egzempliorių sukrauti ir sudėlioti Ed’s Martian knygyno lentynose yra viena ir ta pati knyga. Asortimentas tikrai nėra stiprioji šios prekybinės erdvės pusė.


Ed’as Kessler’is išsinuomavo kelioms savaitėms pardavimo erdvę ir tokiu būdu stengiasi paskatinti knygos “Martian Summer: Robot Arms, Cowboy Spacemen, and My 90 Days With the Phoenix Mars Mission” pardavimą. Ši knyga apie NASA misiją į Marsą. Priešais įėjimą stovi stendas ant kurio parašyta: “Mes turime tik vieną knygą, bet mes ne Scientologai”

Ed’as yra vienos reklamos agentūros kūrybos direktorius ir teigia tokiu neįprastu būdu per savaitę pardavęs kelis šimtus knygų už 27,95 dolerio. Jei kas vyksta į Niujorką - knygynas veiks iki gegužės vidurio.

Rodyk draugams


Naudojate žoleles? Reikia jūsų įsitraukimo

Gegužė 4th, 2011 setis Posted in Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, pareigūnai, sveikata 5 Comments »

Gavau elektroniniu paštu.

Perspausdinu, nes manau, kad mūsų, kaip vartotojų teisės gydytis natūraliomis priemonėmis bus ribojamos:

Noriu atkreipti jūsų dėmesį į Europos sąjungos direktyvą dėl uždraudimo prekiauti vaistažolėmis ir kitais natūraliais papildais.
Girdėjome tai jau anksčiau, bet buvo sunku suvokti, kad tai gali virsti tiesa. Tačiau deja, kad ir kokie mes naivūs, tai jau priartėjo.

Direktyva 2004/24/EC, arba THMPD (Traditional Herbal Medicinal Products Directive) įsigalioja nuo balandžio 30 d. Pagal ją reikalaujama, kad visos vaistažolės, visi augalai, kurie naudojami gydymui turi praeiti labai ilgą ir brangią procedūrą, kokią praeina cheminiai vaistai. Tam kad įrodyti, kad kiaulpienė ar gyslotis yra jums naudingi reikės daugybės ekspertų, tyrimų ir bandymų, didelių pinigų sumų. Kol tai neatlikta, parduoti žolelę bus nelegalu.
Vyksta teisminis procesas prieš šią direktyvą, bet jiems reikia mūsų paramos, visų žmonių palaikymo.
Naudojate žoleles? Tuomet gal norėsite pasirašyti peticiją.

Tinklapyje žemiau yra daugiau detalių šiuo klausimu ir taip pat peticija:
www.savenaturalhealth.eu

Galite google paieškoti daugiau…

TELL YOUR FRIENDS ABOUT IT !
Watch the video about the action the Alliance for Natural Health is taking in regard to the THMPD (directive) on YouTube.

http://www.youtube.com/watch?v=Rah6T1Thf1c&feature=player_embedded#at=202

If you wish to know more about the THMPD and the actions being undertaken to counter it at the European level, click on the following link:

http://www.anh-europe.org/files/100824_ANH-Briefing_Paper_THMPD_final.pdf

If you wish to support the Alliance for Natural Health financially, you can click on the following link (page in English):

http://www.anh-europe.org/node/3113

Rodyk draugams


Svečio įrašas: Kūdikiai Buduliai - šachtininkai

Balandis 3rd, 2011 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, Trendai (mados), sveikata 4 Comments »

Šis rašinėlis tiems, kas turi ar ketina turėti kūdikį. Aišku, kai jis gimsta, kiekviena mama tikisi, kad jis augs ramus ir visiškai sveikas. Deja, pasikalbėjus su mamomis akivaizdu, kad didžiąją daugumą bent pilvuko skausmai tikrai kamuoja. Be interneto šiandien, vadovaujantis vien tik tuo, ką tau sako ar išrašo vaikų gydytoja, tą padaryti būtų sudėtinga. Aš darau prielaidą, kad cheminiai preparatai mėnesio kūdikiui pridaro daugiau žalos nei naudos. Rašau visiems, ketinantiems vaiką užauginti sveikesnį.

Pirmas įdomus faktas, mano draugė turi panašaus amžiaus kūdikį Anglijoje. Pirma gydytojos reakcija į pilvo skausmus Lietuvoje - blogas mamos maisto racionas. Ten gydytojai jokių apribojimų mamos maistui nedaro. Mūsų pediatrai aiškina, jog negalima valgyti agurkų, pomidorų, visų pučiančių vidurius: kopūstų, ankštinių daržovių ir pan. , rupios duonos,  rugščių uogų (spanguolių, bruknių), uogienių, obuolių, kriaušių, vynuogių, riešutų, džiovintų vaisių, salotų, jogurtų su uogom, šaldytų uogų, tarkuotų bulvių patiekalų, paprikos, burokėlių ir t.t. ir t.t. Belieka tik morkos ir bulvės:) Labai įdomus dalykas dar: mūsų gydytojai sako, kad jei norite vyno taurės ar kavos, gerkite iškart po maitinimo. O va daržovių, kur visi vitaminai, tai prašom atsisakyti, kai alkoholis tiesiai nueina į kraują. Paklausus gydytojos, kodėl tokie skirtumai? - šypsosi. Gal mūsuose niekas nesupažindina medikų su naujausiais mokslininkų tyrimais, kurie teigia, kad tiesioginės įtakos suvalgomas maistas kūdikiui neturi.

Britų pediatrai kūdikiams skiria “Gripe Water” - žolinį preparatą. Amerikonai “Colic Calm” - homeopatinį vaistą. Mūsų gydytojos išrašo cheminį. Aš savo kūdikiui išbandžiau abu. Bent jau mums veiksmingesnis amerikoniškas preparatas - vaiko verksmas, tiksliau klykimas iš skausmo, nurimsta iškart - per pora minučių. Dabar gailiuosi, kad į pirmuosius vaiko užsiverkimus be priežasties, žiūrėjau pro pirštus, kitaip tariant - kankinau iš nežinojimo. “Colic Calm” konsistencija tirštoka ir juodos spalvos, todėl kūdikis dažnai atrodo kaip šachtininkas arba vienas iš LT personažų - Budulis.

Kodėl pas mus niekas nesuinteresuotas šitų preparatų atvežimu ir pardavimu vaistinėse? Dabar gali nusipirkti nebent pagal skelbimus “iš rankų”. Gerai, kad bent galima pagal serijos numerį pasitikrinti galiojimo laiką ir preparato originalumą.

Rodyk draugams


REAL TIME reklamoje

Kovas 28th, 2011 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Pasaulis, Trendai (mados), psichologija, reklama 1 Comment »

Socialinių tinklų svetainė Facebook sumanė naują tikslinę sistemą orientuotą į konkretaus vartotojo poreikius: skelbimai realiuoju laiku. Kaip skelbia leidinys Defamer Australija, bendrovė jau pradėjo testuoti išradimą.

Pavyzdžiui, kaip pažymėjo News.com.au, jei kas nors iš Facebook vartotojų parašė “Ketinu vakarienei užsisakyti picą”, beveik iš karto jo ekrane pasirodo picerijų tinklų reklamos.  Šią sistemą  planuoja išbandyti su vienu procentu Facebook vartotojų.

Rinkos dalyviai dvejopai vertina tokias Facebook naujoves. Viena vertus, tai puiki proga proga reklamai įsitraukti į dialogą su potencialiais klientais, kita - Facebook, turės atidžiai stebėti tokių skelbimų skaičių, kad neišgąsdintų savo vartotojų.

Facebook šiuo metu yra populiariausias socialinis tinklas pasaulyje, turintis apie 600 mln atidarytų profilių. Pasak eMarketer, Facebook pajamos, parduodant reklamą, 2011 m. galėtų siekti 4,05 mlrd dolerių - beveik dvigubai, palyginti su praėjusiais metais.

Man šis pranešimas pasirodė įdomus dėl reklamos funkcijos. Žmones dažnai erzina ne jiems skirta reklama. Kai reklamdaviai orientuojasi į masinį vartotoją, auga tikimybė, jog pamatysi tai, ko tau visai nereikia. Situacija pasikeičia, jei nusprendi kažką įsigyti, tuomet imi pats ieškoti tam tikro pobūdžio reklaminių pranešimų. Šiame straipsnelyje aprašomas metodas būtų labai tikslingas. Jei sistema gebės identifikuoti žodžių junginius susijusius su poreikiais, manau, visi iš to tik išloš.

Rodyk draugams


Šventas kompotas ir draudimų ilgesys

Kovas 24th, 2011 setis Posted in Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, pareigūnai, psichologija, reklama No Comments »

Pasakęs kompanijoje, kad nevartoji alkoholio gali sukelti intrigą, anksčiau tą pasakyti būdavo gėda. Dabar gėda nekeikti alkoholio gamintojų ir visiškai nesvarbu, kad absoliuti dauguma vartoja ir vartoja nesaikingai. Tarsi kalti tie, kurie sukuria pasiūlą.

Vietoje to, kad įsisąmoninti saiką, geriau kovoti su aplinka.

Man kelia juoką ir gailestį žmonės, kurie neturi valios namuose turėti barą su alkoholiu, nes jei toks yra jis ištuštinamas tą patį vakarą, kai buvo užpildytas. Mus psichologijoje mokė, kad nereikia stengtis alkoholikui iš aplinkos pašalinti alkoholį, nes jis vis tiek suras vietą, kurioje jo yra, o tada neatsispirs.

O dar įdomu yra tai, kad neturėdami saiko, tokie žmonės, pasiekę savo dugną, meta gerti, o tada tampa aršiausiais alkoholio priešais ir blaivybės propaguotojais. Ir nesuprasi: ar jie pikti ant savęs, nes niekaip negali atsispirti pagundai pradėti gerti vėl, dėl to siekia, kad tiesiog nebūtų alkoholio jų matymo zonoje, pavyzdžiui, reklamoje; ar pikti ant kitų, kad anie turi saiką.

Man juokingos tos populistų kalbos apie tai, kad reikia viską uždrausti, lyg tai pamirštos tos Gorbačiovo laikų sauso įstatymo pamokos, kurios privedė prie to, kad konjakėlis buvo geriamas iš arbatinuko ir arbatos puodelių. Tai ne, kad pasidarytume taip kaip visoje Europoje. Mums reikia kitaip, griežčiau ir pavardes ant altoriaus iškabinti balsavusių prieš draudimus. Bažnyčia irgi savo tarpe turi piktnaudžiaujančių priemonėmis įvedančiomis į tranzą. Matyt niekas neįsiskaitė į ruošiamus įstatymus ir dar nesuprato, kad ateityje per mišias pilstys vyšnių kompotą ar gaivą kokią.
p.s. aš neturiu problemų su alkoholiu, nes jo nevartoju, bet aš gerbiu žmonių norą jo išgerti, jei jis ne paauglys ir tą daro su saiku.

Rodyk draugams