BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Jūsų šiandien įsigytas televizorius yra beviltiškai pasenęs

Sausis 9th, 2011 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, psichologija, reklama 3 Comments »

Šį sakinį perskaičiau vienoje iš CES 2011 (Consumer Electronics Show) apžvalgų ir tuomet prisiminiau ginčus su savo artimu žmogumi dėl daiktų vertės. Elektronika sensta akimirksniu.

Ar esate kada susimąstę, kad apmokėjus kasoje už įsigytą daiktą iškart praradote kokį 5 - 20 procentų jo vertės? Išvis daikto vertė yra sąlyginė sąvoka, ypač šiais interneto laikais. Man patinka toks vertės apibūdinimas - pinigų suma, su kuria esi pasiruošęs atsisveikinti mainais už daiktą.

Kad tai nebūtų vien teoriniai išvedžiojimai galime palyginimui paimti kokį nors konkretų daiktą - pavyzdžiui batus. Kiekvienas eidamas prekintis maždaug įsivaizduoja už kokią sumą avalynę nori įsigyti? O už kiek nusiperkate priklauso nuo to kokios tuo metu vyksta akcijos, ar ne taip?

Daugeliui turbūt ir aiškinti nereikėtų, kad avalynė turi savikainą (gamintojo kaina), yra dar ir pardavėjo savikaina, ir rinkos kaina. Rinkos kainos taip pat gali būti kelios - turbūt nesunku bus suprasti, jog šimtą porų batų nusipirktum už visai kitą kainą nei vieną porą (tą dabar įrodinėja visa gausybė groupon principų veikiančių puslapių).

Tai kokia vis dėl to yra batų poros kaina?

O jeigų dar pridėtumėme internetinius pirkimus aukcionu, kur pavyzdžiui didelės t.y. nelabai paklausios kojos turėtojai arba tie, kuriems nė motais mados, gali nusipirkti porą ir už eurą ar dolerį, tiesa atsisiuntimas kainuos papildomai.

Ką reiškia nuolaida batų porai 80 procentų? Ar tai, kad pardavėjas parduoda nuostolingai? Ar tai, kad jau surinko už madingų batų partiją pakankamai pelno ir tam, kad greičiau ištuštintų lentyną ir sandėlius, parduoda su minimaliu uždarbiu - o tai reiškia, kad batų pardavėjo savikaina skiriasi nuo pardavimo kainos 4 kartus?

Labiausiai mane žavi argumentacija - aš šitų batų nebenešiosiu, nes pirkau už 300 litų, o dabar galima įsigyti už 80 litų.

Bičiuliai - nesikankinkite, pirkite tik tada, kai reikia ir tik už tą pinigų sumą, su kuria esate pasiryžę atsisveikinti.

Rodyk draugams


Ruso turisto

Sausis 6th, 2011 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Trendai (mados), Valstybinis sektorius, pareigūnai, reklama 2 Comments »

Ar teko jums neseniai pabūti sostinę lankančio turisto kailyje? Ne? Tuomet verta paskaityti.
Keletą dienų turėjau svečių iš užsienio. Teko praeiti visais turistiniais maršrutais ir išbandyti visą sistemą pačiam.

Atvykimas.

Svečias nors ir iš toli, bet atvyko iš Rygos - kas turbūt visiškai nenuostabu, turint omenyje mūsų ir “braliukų” susisiekimo galimybes. Pirmas iššūkis - kaip atvykti į Vilnių? Aš įsivaizdavau, kad taip kaip ir seniau, yra traukinys. Iš forumuose rastų susirašinėjimų supratau, kad ne vienas turėjau tokį įsivaizdavimą. Galvokite iš naujo - traukinių nėra. Vilnių svečiai pasiekti gali tik autobusais arba taksi, kurį pamėgo airBaltic, kaip pakaitalą, kuomet gainioti lėktuvą neapsimoka. Tvarkaraščiai, kurie įdėti internete, su tais, pagal kuriuos važiuoja autobusai, nesutampa! Kaip reikia jaustis, kai pavyzdžiui puslapyje autobusubilietai.lt pažymėjus tarptautinį reisą Vilnius - Ryga išlenda užrašas: “Atsiprašome, paiešką atitinkančių reisų nėra” ? Tokius UAB Kautra ”pokštus” reikėtų vertinti kaip vartotojų klaidinimą. Iš vienos pusės puslapis padarytas su pretenzija, kad vartotojas susidarytų įspūdį, jog pas juos galima įsigyti visiškai visus bilietus į autobusų reisus (pvz. pasiūlomas didelis galimų krypčių sąrašas), kita vertus metamas atsakymas, kad tokių reisų nėra. MELAS. Visiškai lietuviškas priėjimas prie verslo:  jei aš nevežu - reiškia neveža niekas. Nei sau, nei kitiems. Išvis Lietuvos turizmo departamento vietoje reikalaučiau, jog nors iš dalies valstybinės įmonės (pvz:. Lietuvos Geležinkeliai) bent jau užsimintų apie alternatyvaus susisiekimo galimybes. Juk tai visų mūsų interesas. Tik Google praneša , kad yra dar Eurolines, Ecolines. Žodžiu, tenka paieškoti.

Apgyvendinimas

Sekantys klausimai - kur apgyvendinti? Ką parodyt, kur nuvesti?
Įlendu į savaitgalis.lt - visai patogu pasižiūrėti. Tačiau kai paskambinu jų pateiktu svečių namų telefonu, suirzusi moteriškė atrėžia: “Ir iš kur jūs traukiate šitą telefoną? Svečių namų seniai nebėra, nebeegzistuoja”. Hotels.lt taip pat staigmena - viešbutis geroje vietoje; internetu leidžia užsakyti kambarį; galvoju - prieš tai pasiskambinsiu, pasiteirausiu apie sąlygas.  Sako -  jūs ką?? mes neturime vietų… Še tau boba ir devintinės. Kitas galimas pasirinkimas pagal kriterijus - kažkur pakeliui į Naująją Vilnią arba brangu. Rezultate, sužinau per pažįstamus jog Ecotel viešbutis - geras, centre, prieinamos kainos ir užsakau.

Pramogos

EB.lt ir savaitgalis.lt ieškau renginių. Pasirinkimas tikrai labai menkas: vos keli renginiai ir tie patys susiję su rimtąja muzika, jei nekreipsime dėmesio, jog labai daug dėmesio skirta “renginiams” prekybos centruose ir kino teatruose. Ateina mintis - gal tokiu metu mažai turistų? Užtat randu ekskursiją po senamiestį užsienio kalba, bet jokio šanso užsakyti internetu - kreipkis į turistų informacijos centrą. Kitas stebuklas - nuvykus į nurodytą vietą, jokių banko kortelių - tik gryni į rankas gidui, susitikimas prie Katedros varpinės. Ačiū Dievui, internete bent jau sukelti maršrutai ir vietos, kurios, anot turistų informacijos centrų , vertos parodyti.
Na, kad ekskursijos pėsčiomis šiomis dienomis galėjo baigtis ligoninėje, numirus nuo išsekimo, klampojant per užpustytus šaligatvius ar užsimušus kertant ledinę gatvę - niekam ne paslaptis.
Suprantu, kad sniegas iškrito dideliais kiekiais ir netikėtai, bet bent jau susidariusį ledą pabarstyti tikrai galima. Bent keliose apžvalginėse vietose (Pučkorių atodanga, apžvalgos aikštelė virš Užupio) buvo nevalytos išvis ir matėsi įstrigusiųjų vėžės.

Maitinimas

Aš seniai senamiestyje valgiau kavinėje, bet labai nustebau pamatęs kiek jų išvis beliko. Dar keletas atradimų: restoranas La Pergola, turintis savo meniu tikrai nuostabią kulinarinę kelionę po Lietuvos regionus, dirba tik nuo 18 valandos. Kavos Užupyje su vaizdu į senamiestį gali atsigerti ne anksčiau kaip nuo 12.00. Ozo “Seklyčioje” cepelinai netikėtai baigiasi, o atsiskaityti gali tik grynais ir apie tai pasako tik po fakto. Vyraujantys suvenyrai: Pilies gatvėje gintaro dirbiniai ir kažkodėl matrioškos. Moteris Gedimino pilies kasoje baksnodama į “Miesto svečio kortelę” užsieniečiams angliškai bando paaiškinti dviem žodžiais: Pay part, pay part, pay part, kol pastarieji, nebenorėdami tęsti frustracijos, palinksėjo stikliniais veidais, jog neva supranta, ir išėjo nenuėję į ekskursiją.

Pagyros

Tikrai nebuvo viskas vien blogai. Labai malonus, nors keistas atradimas, buvo užkandinė priešais Arkos galeriją su Ikarus autobuso korpusu - baru, senoviniais taksofonais, ryškiu interjeru ir iškaba “Тайкос ул” ir labai malonia poliglote barmene. Labai paslaugūs Šekspyro viešbučio restorano darbuotojai ir maistas jame. Gražiai sutvarkyta Aušros vartų koplyčia, gal net per daug. Demokratiška ir draugiška pranciškonų vienuolių sukurta atmosfera Bernardinuose su gyva prakartėle. Dieviškas dainuojančios balsas  Kazimiero bažnyčios mišiose. Maloni Užupio Itališkos vyninės darbuotoja. Valomas ir prižiūrėtas, nežiūrint gausaus sniego, Belmonto kompleksas. Geraširdis ir bendraujantis Gedimino kalno funikulieriaus prižiūrėtojas. Labai malonios ponios ir aukšto lygio servisas Paukščių Tako restorane (LRTC). Faktas tik tas, kad Vilnius šiomis dienomis ūžė nuo rusakalbių turistų, kurie turi aibę švenčių ir, ko gero, pinigų. Klausimas ką jie čia rado ir ar dar grįš?

Rodyk draugams


Apgauk vartotoją savo

Gruodis 16th, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Lietuvoje, Pirkimo įpročiai, Valstybinis sektorius, pareigūnai, reklama 2 Comments »

Paskutiniu metu, matyt, spaudžiant sunkmečiui, padaugėjo bandymų apgauti vartotojus.

Pradedant tokia afera kaip Beribu.lt, kurie surinko pinigus iš vartotojų net neketindami kažką jiems parduoti.

Tęsiant - Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba informavo, kad: “Laboratorinių tyrimų duomenimis nustatyta, kad AB „Krekenavos agrofirma“ aukščiausios rūšies karštai rūkytų dešrelių ženklinimo etiketėje rašoma „Be konservantų“, tačiau nustatyta 18,1±1,45 mg/kg nitritų. Taip pat, aukščiausios rūšies dešrelių ženklinimo etiketėje rašoma „Be konservantų“ rasta 12,4±1,0 mg/kg nitritų. UAB „Stragutės mėsa“ virtose dešrelėse be „E“ rasta 15,62±1,25 mg/kg nitrito. Šio produkto sudėtyje yra tropinių trešnių milteliai ir jų koncentruotas sulčių skonio stipriklis. Nors gamintojas deklaruoja, kad nitritų nedėta UAB „Mažeikių mėsinė“ aukščiausios rūšies virtoje dešroje rasta 21,9 mg/kg nitritų. UAB „Vilniaus duona“ „Tradicinis pjautinis batonas“ rasta 238,4±21 mg/kg kalio sorbato, nors gamintojas deklaruoja, kad jo nedėta. Taip pat UAB „Klaipėdos mėsinė“ aukščiausios rūšies virtose dešrelėse „Favorit“ „Be E“ rasta nitritų (15,09 mg/kg) ir aukščiausios rūšies virtoje dešroje vaikams „Be E“ „Žymenų“ rasta nitritų (17, 48 mg/kg).”

Visoms šioms įmonėms skirtos maksimalios baudos pagal Administracinių teisės pažeidimų kodeksą. Įmonės įtrauktos į nesąžiningų įmonių sąrašą ir valstybinė kontrolė juose bus atliekama daug dažniau.

Ir dar Lietuvos reklamos biuras pranešė: “Trijose lietuviškose reklamose aptikti etikos kodekso pažeidimai. Šią savaitę Lietuvos reklamos biuro (LRB) arbitražo komisija, išnagrinėjusi penkis skundus dėl lietuviškų reklamų, tris iš jų pripažino pažeidus reklamos etikos kodeksą. Pažeidimai patvirtinti UAB „Karmada”, UAB „Reklamos leidiniai” prekės ženklo „Olialia” ir UAB „Bitė Lietuva” reklamose.”

Baigiant Konkurencijos taryba, kuri pripažino UAB „NTT Cable Lietuva“  2009 skelbtą reklamą, kurioje teigiama „NTT Cable Lietuva garantuoja, kad naudodamiesi mūsų paslaugomis sutaupysite 50 proc. sumos, mokamos pagal standartinius AB „TEO LT“ tarifus“, neleidžiama lyginamąja reklama.

Pasiskaičius visus šiuos pranešimus susidaro įspūdis, jog vyksta šaltasis karas. Negi negalima pardavinėti normaliai, be apgavysčių?

Rodyk draugams


Ajurveža ar neveža?

Gruodis 12th, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Trendai (mados), psichologija, sveikata 1 Comment »

Šiomis dienomis Lietuvoje pirmąkart viešėjo Oleg’as Torsunov’as. Lietuvaičiai jau keletą metų važinėja į jo paskaitas Rygoje, platina tarpusavyje audio įrašus. Galima teigti, jog šis lektorius tikrai nebuvo naujiena besidomintiems Vedų kultūra. Tą patvirtina ir 400 žiūrovų apgultis visų penkių paskaitų ciklo metu. Jau vien ką reiškia po vilniečių rankas vaikščioję rusų radijo stoties įrašai, kurių metu gyvame eteryje telefoninio pokalbio metu Torsunov’as užsiimdavo pašnekovų diagnostika iš balso ir sveikos gyvensenos rekomendacijomis.
Ką bendro Vartojimo.blogas turi su Torsunovu, Ajurveda. Manau, kad šis Ajurvedos Akademijos renginys yra trend’o apraiška, kurio ignoruoti tiesiog nebeįmanoma, nes apie jį sukasi ne tik knygų leidyba, mokymai - paskaitos, vaistažolės, kosmetika, farmacija, mityba, masažai, natūralios medicinos centrai, tortai - saldumynai ir dar Dievai žino kas.


Rekomenduoju pasiskaityti ir pasigilinti kiekvienam dar nesusidūrusiam  su pirminiais medicinos šaltiniais. Pusę lūpų kalbama, kad net mūsų medicinos autoritetų tarpe Ajurveda tariama su didele pagarba ir teigiama, kad netrukus išvysime net ir universitetinių studijų programą.

Rodyk draugams


Dilema: gyva ar dirbtinė

Gruodis 10th, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, psichologija 2 Comments »

Ar jums neteko aptikus inovatyvią paslaugą sušukti: Liuks idėja!?

Šventinė karštinė kasmet vargina visus savo pasiruošimo rutina. Pirma dilema - gyva ar dirbtinė eglė. Atrodo taip paprasta, tačiau kiek diskusijų kiekvienais metais išgirsti tarp draugų, bendradarbių, jaunesniosios ir vyresniosios kartos.

Šaka ar vainikas - ekonominis variantas ir vaikams dažniausiai visiškai netinkamas.
Dirbtinė eglė - kaip dirbtinis medus ar dirbtinė moteris. Nedidelė žala gamtai, jokios taršos namie, bet - netikra, nekvepia, neduria, neatrodo…
Gyva nukirsta eglė - žala medeliui, o tuo pačiu gamtai, bet duria, kvepia, gerai atrodo.
Eglutė puode - puiku ir beveik idealu, bet ką jei po to nėra kur padėti ar kam atiduoti?
Ekologiškas variantas - pasiruošti žaisliukų iš daržovių ir papuošti eglutę miške žvėreliams.  Kvepia, duria, gražu, jokios žalos gamtai, bet trumpas malonumas.

O ką jei eglutę puode išsinuomoti? Kiekvienas medelis turi savo unikalų kodą. Kitąmet galima vėl pasiimti tą patį šventėms. Nuomotojas penkių skirtingų tipų eglutes atveža iki durų, o vėliau pasibaigus šventėms išveža. Elegantiška idėja ar ne? Gal kas nors ir susigundys tokiam verslui ir Lietuvoje? Šiandien gali pasinaudoti tik gyvenantys Los Angeles apylinkėse.

Rodyk draugams


DPD - DoPy.(sąmoningai praleista raidė).dy

Gruodis 7th, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Lietuvoje, psichologija 7 Comments »

Vartojimo.bloge šiandien pikto vartotojo įrašas:

Esu piktas kaip šernas. Jeigu kada pirksite užsienyje, kelis kartus pasitikrinkite kokiu būdu ir su kokia tarnyba pirkinys pasieks jus. NEDUOK DIEVE jei tai bus DPD. Melskitės, kad kontora, kurioje dirba psichinę negalią turintys kurjeriai, per klaidą pristatytų jums jūsų pirkinį.

Istorija numeris vienas.

Esu tikrai dažnas interneto pirkėjas iš užsienio ir darau tą pakankamai senai. Buvau vienas pirmųjų Ebay ir Pay Pal vartotojų Lietuvoje. Kiek kartų esu kažką siuntęsis jokių didesnių problemų patyręs nebuvau iki tol, kol pirmąkart susidūriau su DPD. Istorija sena, bet esmė buvo tokia: aš užsisakiau motociklininko šalmą į namus. Gavau iš pardavėjo siuntos kodą, kurio pagalba interneto svetainėje sekiau siuntinio kelionę (tai buvo absoliuti naujiena, nesu tikras, bet DPD tai reklamavo kaip išskirtinumą). Po kokių trijų - keturių pasitikrinimų pamačiau, kad procesas vyksta lėtai, todėl trūko kantrybė.

Staiga gavau prašymą iš pardavėjo atsiųsti pirkinio įvertinimą, nes, atseit, aš jį gavau. Net prisėdau iš netikėtumo… įlindau į DPD sistemą. Radau įrašą, jog buvo nesėkmingai du kartus bandyta pristatyti ir siuntinys trečią kartą sėkmingai įteiktas. Pakėliau triukšmą namie, surengiau akistatą ir apklausą kaimynams: -  na niekas nieko nematė. Paskambinau į DPD, atsiliepė mergaitė, kuri atsiprašė - neva įvyko klaida - mes tikrai jums nepristatėme, o grąžinome prekę į centrinį sandėlį. Mergina pažadėjo perskambinti. Tyla.

Pats paskambinau sekančią dieną vėl. Nauja mergaitė ir istorija iš naujo. Kol galų gale sujungė su jaunuoliu, kuris išrėžė - vežėme prekę 9:30, o kitą dieną 14:00. Sakau: “Palaukite, čia yra namų adresas, dienos metu visi dirbame ir mokomės, atvežkite anksti ryte arba vėlai vakare”. Koks gi durnius dirba užsisakęs siuntinį?

Atsakymas buvo neigiamas - ne - neįmanoma. Mes dirbame kaip visi normalūs žmonės ir po darbo nevežame. Gerai - neatlyžtu - pasakykite laiką, kada atvažiuosite, aš specialiai lauksiu. Atsakymas - nežinom, kada vairuotojas važiuos…, sėdėkit visą dieną, nereikėjo užsisakyti į namus. Kai pradėjau reikalauti sandėlio adreso ir grasinau atvažiuoti atsiimti pats, tuomet davė kurjeriui mano telefono numerį, kuris mane įspėjo penkiolika minučių prieš atvažiuodamas. Taip šalmą atsiėmiau.

Istorija numeris du (visai šviežia).

Užsakiau mobilų telefoną iš Pixmania.com. Turėdamas patirties su nesėkmingu šalmo pirkimu, užsakinėjau, kad pristatytų pirkinius darbo adresu. Gavau informaciją, kad išsiųsta. Siuntinys atvažiavo greit ir viskas buvo puikiai, nors siuntinį pristatinėjo tas pats DPD. Deja, bet telefone buvo programinės įrangos gedimas, jį teko grąžinti.

Grąžinimas vyko puikiai, tiesa su kita tarnyba - UPS. Vėl gaunu pranešimą, jog naujas telefonas išsiųstas ir nurimstu, nieko netikrinu, tikėdamasis, jog greičiausiai pirmoji istorija buvo tiesiog nesėkmė. Kai namiškiams trūksta kantrybė, jog telefono vis dar nėra, įlendu į DPD sistemą.

Visa mano “operacinė sistema pakimba” - įrašas skelbia: po dviejų iš eilės nesėkmingų bandymų pristatyti dienos metu į pilną žmonių ofisą, siuntinys keliauja atgal pas pardavėją. Beje, greičiau nei kelionė į priekį. Skambinu savo administratorei, apšaukiu - kodėl niekas nepriėmė siuntinio? Ji prisiekia, kad niekas nebuvo atvažiavęs; tomis konkrečiomis nurodytomis dienomis pati buvusi ofise - niekas jokio siuntinio nepristatė… Paskambinusi į DPD iš vadybininkėlio sužino - atseit, kodėl užsakyme nenurodyta, jog tai ofisas?
Na tada jau man trūksta kantrybė ir skambinu pats - vėl galinis išmintimi dalinasi vadybininkėlis, įsitikinęs savo tiesa . Paklausus, kodėl išsiuntėt atgal pardavėjui, gaunu atsakymą: “Kodėl nenurodėt, kad tai ofisas? Sakau: “O kurjeris ar buvo užėjęs? Aš juk sėdžiu tuo adresu”. Atsakymas - ne. Pasirodo kurjeris net nebandė užeiti - ir taip abu kartus. Tai kokiu reikia būti psichiniu ligoniu -  atvažiuoti iki durų ir užėjus nepasitikrinti ar ten yra žmogus, kuriam skirtas siuntinys? Kelintos stadijos klaustrofobija, autizmas ir nenoras socializuotis?
Šventa firma ta DPD - įdarbina psichiškai neįgalius kurjerius.

Istorija dar nesibaigusi. Venkite DPD ir perspėkite visus.

Rodyk draugams


Patikrintas GPS Kalėdoms

Lapkritis 22nd, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Pasaulis, Trendai (mados) No Comments »

Kalėdos - puikus metas trūkstamai įrangai įsigyti. Tie, kas bent kartą kelionėje išbandė GPS (Global Positioning System), vargu ar norės apsieiti be jos, vykdami į nepažįstamas vietas, tolimas išvykas, pasaulio didmiesčius.

Consumer Reports pateikia išsamią penktadienio išpardavimo kainų apžvalgą, bei pateikia prietaisų apžvalgą. Bazinių navigatorių reitinguose daugiausiai balų (77) gauna Nuvi 3790T, bet rekomendaciją gauna Nuvi 3760T surinkęs 76 balus iš 100 galimų.

Rodyk draugams


Amerikietiškas pyragas nors ir kasdien

Lapkritis 16th, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Trendai (mados) 1 Comment »

Nenumaldomai artėjant Kalėdoms pirkėjai išvysta pačių netikėčiausių dalykų. Kad ir pavyzdžiui šis individualus pyrago gaminimo prietaisas.

Visiems, kurie kada nors norėjo pasigaminti garsųjį amerikietišką pyragą, bet nenorėjo dalintis su kitais (ar praleisti keletą dienų užbaiginėjant pyrago likučius), tai gali būti sprendimas - Breville pyrago gamintojas.

Tiesiog įdedi tešlą, o po to užpildą (net keturiems pyragams) ir, bent jau pasak gamintojo, lygiai po 8 minučių turi skanių pyragų.

Pyrago gaminimo prietaisas gali būti palaikytas rožinės vaikiškų keksiukų keptuvės artimu giminaičiu, renka visai padorius atsiliepimus  Williams-Sonoma puslapyje, tačiau sulaukė ne mažiau kaip dviejų nusiskundimų dėl plutelės kokybės.

Šio prietaiso kaina svyruoja apie 75 $.

Rodyk draugams


Ar reikia saugotis savęs pačio?

Lapkritis 4th, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Lietuvoje, Pasaulis, Socialiniai tinklai, Trendai (mados), blogai No Comments »

Ar jums yra tekę paskutiniu metu skaityti kokį įrašą, kurį akivaizdžiai rašo, švelniai tariant, “išgėręs” žmogus. Per daug atviri įrašai su seksualinėm užuominom, intymūs pareiškimai, paslapčių atskleidimai ir t.t.

Mintis, kuri užplūsta perskaičius: “ar jis tikrai suvokia, ką jis daro?”. Tikriausiai rašydamas internautas niekada nepripažins, kad jis nėra pakankamai blaivus ir negali adekvačiai reaguoti į internetinę aplinką.


Pasirodo - tai nėra retas reiškinys ir kompanija TDA Advertising & Design sukūrė naudingą Socialinės Žiniasklaidos Blaivumo Testą. Tai panašu į girtumo patikrinimą, sustabdžius policijos pareigūnui, bet viskas vyksta jūsų kompiuteryje. Įdiegus programą savo naršyklėje, ji įsijungia pagrindinėmis gėrimo valandomis. Nebent jūs praeisite vieną iš trijų atsitiktinai parinktų klaviatūros arba pelės testų: vilkti pelę į tiesią liniją; abėcėlės spausdinimas atvirkštine tvarka arba piršto sekimas. Tai padės išvengti neblaivių įrašų socialinės žiniasklaidos svetainėse, tokiose kaip Facebook, Twitter ar MySpace, ar bet kuriam jūsų nurodytam adresatui.

Pristatyme rašoma, “mes padėsime apsaugoti jus net nuo jūsų pačio”.

Rodyk draugams


Už naują žurnalistikos modelį - 5 mln $

Lapkritis 1st, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Socialiniai tinklai, Trendai (mados) No Comments »

Nesenai teko bendrauti su vienu iškiliu Amerikos reklamos specialistų, kuris teigė, jog artėja antroji Gutenberg’o revoliucija. Kai paprašiau paaiškinti, ką jis turi omenyje - atsakymas buvo vienas - žmonės vėl grįš prie skaitymo.

Turbūt jau susidūrėte su tuo, kad vaikai ar paaugliai daug mieliau žiūri nei skaito. Jaunąją kartą yra absoliučiai užvaldę vaizdiniai. Tuo tarpu reklamos specialistas teigė, jog atsiradę skaitytuvai planšetai leis vėl sugrįžti prie rašytinio teksto ir masinio skaitymo. Vienintelė problema - tai turinio kiekis.

Kompanija Attributor paskelbė, jog po iPad pasirodymo knygų piratavimas išaugo dvigubai. Kasdien internete užkraunama apie 3 milijonai knygų kopijų.

Taip pat pastebėtas įdomus efektas, jog, augant piratinių kopijų skaičiui, daugėja ir legaliai įsigyjančių knygas kiekis.

Brazilų rašytojas Paulo Coelho’as pats patalpino tekstus torrent’uose, tokiu būdu tik padidindamas šių tekstų paklausą knygynuose.

O, pavyzdžiui, sunkmečiu smarkiai skaitytojų apleistas The New York Times turi daugiau twitter’io pasekėjų nei popierinio laikraščio prenumeratorių. Ar sugebės leidėjai iš “laikraščio ir twitter’io” dueto gauti pelną parodys ateitis.

Google naujos žurnalistikos modelio paieškoms skyrė net 5 milijonus dolerių.

Rodyk draugams