BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kuo tu kvepi?

Liepa 28th, 2010 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Lietuvoje, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Trendai (mados) |

Pirma asociacija susijusi su žodžiu kvepalai - tai Patrick’o Süskind romanas arba Tom’o Tykwer filmas. Kvapas - labai stiprus emocinis dirgiklis, tiems kas jį užuodžia. Alfa.lt straipsnyje cituoja Terezą Molner, Kvapų pojūčių instituto direktorę:  „Kvapai gali turėti teigiamą įtaką nuotaikai, sumažinti stresą, pagerinti miego kokybę, suteikti pasitikėjimą savimi ir pakoreguoti elgesį visuomenėje“. Užuodus kažkokį kvapą, nervų sistema iš karto susieja kvapą su emocijomis. Emocijos ir reakcija į kvapus formuojasi toje pačioje smegenų zonoje” - citatos pabaiga. Kvepalai arba jų nebuvimas (t.y. specifinis kūno kvapas) yra neatsiejama mūsų identiteto dalis. Retas, kuris pagalvoja, kad savo kvapą kuria iš ryte panaudoto šampūno, suvalgyto maisto arba panaudotos dantų pastos, įvairiausių ploviklių, skalbimo priemonių, kurių prisigeria rūbai, dezodorantų, skutimosi priemonių (vyrams), plaukų, nagų lakų (moterims), kvepalų ir mišinio su prakaitu, cigarečių dūmų, avalynės, gatvės “aromatais”. Įdomi ir pati kvapų istorija, pavyzdžiui postsovietinėje erdvėje labai populiarus yra citrusinių vaisių kvapas. Teko girdėti pasakojimų, kad pirmieji valymo pardavimai Rusijoje P&G strigo dėl to, kad priemonės neturėjo švaros atributo chloro kalkių kvapo. Jeigu prieš gerą dvidešimtmetį kvepalai buvo absoliutus ekskliuzyvas, tai dabar - tai jau visuotinai naudojama prekė. Klausimas vienintelis: ką, kur ir kaip įsigyti? Visi supranta, kad kvepalų pagaminimo kaštai yra panašūs, o galutinė kaina skiriasi tik dėl prekės ženklų ir marketingo išlaidų. Specializuoti prekybiniai tinklai siūlo nemažą pasirinkimą, bet antkainiai taip pat dideli (nesakau, kad nepagrįsti). Ilgą laiką vos ne geriausias būdas skraidantiems žmonėms buvo “duty free” parduotuvės. Įstojus į Europos Sąjunga, jų aktualumas smarkiai sumažėjo. Atsirado “verslininkų”, užperkančių kvepalus akcijų metu svetur ir pardavinėjančių su palyginamuoju Sarmos ir Kristianos kainynu. Prieš kokį penketą metų suklestėjo pirkimas iš rankų - testerių (tai yra specializuotas produktas, su padidintu aromato kiekiu pabandymui, bet ne pardavimui). Vilniuje buvo net kelios krautuvėlės, į kurias patekti galėjai tik su rekomendacija. Krizės metu akivaizdžiai padaugėjo pilstomų kvepalų pardavimo vietų. Anot matytų tyrimų flakono išvaizda ir dizainas turi didelę reikšmę pirkimui. Atsivėrus galimybėms internete, dabar gali pirkti prekės ženklus tiek užsienyje, tiek ir pas mus. Kainų skirtumas tikrai nemažas - vienintelė problema patikimumas. Ebay turi savo patikimumo matavimo sistemą, tai ten pakankamai patikima. Lietuvoje yra tokių elektroninių parduotuvių, kaip pigu.lt ar amazingsales.lt. Kur nusipirkęs pastarojoje, atvažiuoji atsiimti į Sarmos sandėlius.

Rašykite: vartojimo.blogas@gmail.com

//www.balsas.lt/naujiena/383401/linksmosios-kuno-puosybos-tendencijos-tatuiruote-pazastyje

paveikslelis iš http://www.balsas.lt/naujiena/383401/linksmosios-kuno-puosybos-tendencijos-tatuiruote-pazastyje

Patiko (0)

Rodyk draugams


Leave a Reply