BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Apie kurjerius ir tarpininkus

Vasaris 24th, 2011 setis Posted in Apie elektroninę prekybą, Buitis, Lietuvoje, etika, pareigūnai |

Mano patirtys su internetine prekyba ir kurjeriais tęsiasi. Ilgai svarsčiau, bet vis tik nusprendžiau parsisiųsti gražaus dizaino čiaupą iš Kinijos. Ir ką jūs galvojate. Turėjęs neigiamą patirtį su DPD šį kartą sumokėjau daugiau ir pasirinkau DHL. Po paros ėmiau sekti kaip siuntinys keliauja. Likau nustebintas tuo, kad ne tik gali sekti siuntinio kelią, bet gali užsisakyti pranešimus apie statuso pakeitimus. Procesas iš tikro vyko sklandžiai iki to momento, kai pasiekė Vilniaus oro uosto terminalą. Žinutė apie tai, kad muitinė sulaikė siuntą ir reiks susimokėti mokesčius atėjo ne iš DHL, bet iš muitinės tarpininko! Įdomu kokiu būdu, kas ir už kiek tokią informaciją nutekina.

Laiške buvo pasakyta:
“Gauta Jūsų siunta, kurią reikės deklaruoti muitinėje. Jūs galite tvarkytis muitinės formalumus pats arba pasinaudoti muitinės tarpininkų paslaugomis.
I.Jei Jūs  nusprendžiate muitinės formalumus tvarkytis patys :
1) Pasiimate dokumentus iš DHL ofiso (Dariaus ir Girėno 81, Vilnius).  Prieš atvažiuojant į “DHL Lietuva” ofisą, prašome pasiskambinti telefonu 85 215 95 47 ir sutarti laiką.
2) Važiuojate į Vilniaus oro uosto muitinę (Balt-cargo terminalas, Rodūnios kelias 18, Vilnius). Nuo prekių vertės ir transporto išlaidų sumos- mokami importo mokesčiai, kurie priklauso nuo Jūsų gaunamos prekės kodo.
3) Sumokate pranešime paskaičiuotus muitinės mokesčius. Pasiimate siuntą pats (informuojame, kad išmuitintos siuntos iš “DHL Lietuva” muitinės sandėlio išduodamos nuo 12:00 iki 17:30 val.) arba atiduodate įformintus muitinės dokumentus DHL darbuotojui ir laukiate, kol ją pristatys DHL kurjeris.
II. Jei nusprendžiate naudotis  muitinės tarpininkų paslaugomis:
Su mumis galite susisiekti
Muitinės tarpininkas”

Po tokio laiško pirmiausia ką padariau - paskambinau Tarpininkei ir paklausiau kiek kainuotų jos paslaugos? Atsakymas buvo: apie pusantro šimto litų, plius priskaičiuoti mokesčiai. Gavau pažadą, jog atsiųs viską išsamiai elektroniniu paštu. Skambinu į DHL, klausiu ar čia viskas tvarkoje? Gaunu atsakymą: taip aišku. Skambinu pažįstamiems, kurie tą daro nuolatos. Patarimas tvarkykis per patį DHL bus pigiau ir greičiau. Kadangi tarpininkei jokių pažadų nedaviau, skambinu vėl į DHL sakau, ar turite tokią paslaugą? Sako - taip. Ar galiu pasinaudoti? - Taip, tuoj perduosiu jūsų kontaktus mūsų tarpininkams. Laukiu, kada paskambins. Taip praeina 4 valandos, o juk kiekviena para terminale kainuoja. Skambinu į DHL, paprašau tos pačios vadybininkės, kuri žadėjo informaciją perduoti tarpininkams. Ji sako, kad  tikrai perdavė info ir nesuprantanti kodėl neskambina. Pralaukiu dar valandą ir vėl skambinu į DHL. Šį kartą jau reikalauju, kad sujungtų su tarpininku. Ir ką jūs sau galvojate? - paprašo siuntos numerio ir sako: mes jums padėti negalime, jūs jau dirbate su tarpininke, kuri su jumis kontaktavo. Kas man gražiai išaiškins ir paneigs, jog tai ne susitarimas tarp nepriklausomų tarpininkų ir DHL vadybininkų ir, kad greičiausiai procentėlis nubyra nuo nepriklausomo tarpininkavimo jiems, galės mane pavadinti paranoiku. Beje - pranešimas apie tai, kad siuntinys muitinėje, atėjo iš karto po to, kai išsiunčiau pasirašytą nepriklausomo tarpininkavimo sutartį t.y. praėjus beveik  penkioms valandoms nuo tarpininkės žinutės.

Nors pinigai buvo sumokėti dar tą pačią dieną, DHL siuntinį pristatė net ne tą ir net ne sekančią darbo dieną, bet tik trečios darbo dienos pabaigoje. Ir čia įžymusis DHL Express.
Kol kas geriausią patirtį turėjau su UPS, analogiškoje situacijoje mano nurodytu telefonu paskambino jų pačių tarpininkė ir operatyviai sutvarkė dokumentus. Siuntinį gavau sekančią dieną. Kažin ar šis įrašas pasieks DHL Lietuva vadovą?

Patiko (6)

Rodyk draugams


8 Responses to “Apie kurjerius ir tarpininkus”

  1. Svarbu, kad pasiektu skaitytoją ir jis pagalvotu prieš renkantis DHL. Jei viskas kas čia parašyta yra tiesa, o gal tai užsakyta antireklama? Dėl ko abejoju, bet toks jau mūsų apgaulių pasaulėlis.

  2. Robertui90B: ant DPD buvau supykęs žiauriai ir net jiems patiems sakiau, kad netylėsiu. Apie DHL rašyti neketinau, bet pagalvojau, kad jei kas skaitys apie DPD - tegu paskaito ir apie DHL. Dėl UPS turėjau teigiamą patirtį, bet jei kas turi priešingą - pasidalinkite, įkelsiu. Girdėjau informaciją, jog siuntinių kiekis yra smarkiai išaugęs ir todėl kažkas bando pelnytis vartotojų ar paslaugų kokybės sąskaita ar tiesiog sukčiaudami.

  3. Esu bedravęs tiek su UPS, tiek su DHL, tiek su DPD. (tiesa… su DHL ir UPS tik prieš kokius 4-5 metus).

    su UPS nebuvo jokių problemų (nors jų kainos ir kandžiojas).

    su DHL buvo situacija.. lapelį apie atėjusią siuntą (iš UK) priklijavo prie… daugiabučio namo išorinių durų. Po to susiskambinus siuntą pristatė visai kitu adresu (i kontorą) ir net jokio dokumento nepaprašė. Beje, jų kainos irgi.. didokos.

    su DPD kolkas tik geri įspūdžiai.

    Beje, DHL ten kažkas netaip.. kiek teko susidurti (senokai) jie patys tuos dokumentus sutvarko.. ir info jokiam tarpininkui neperduoda. Čia reikėtų informuoti valdžia. Aiškiai kažkas saviveikla užssiiminėja. Ir tikriausiai procentuką renka.

  4. Taip jau būna su tom greitom siuntom, nieko čia nedarysi…..

  5. Ką tik susidūriau su tokia situacija. Gal autorius galėtų pasakyti kiek jam sumoje gavosi muitinimas ir tarpininkai?

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘471948144 which is not a hashcash value.

  6. Kai kurios siuntų tarnybos tikrai piktnaudžiauja savo vardu ir statusu. Nenoriu rašyti savo patirčių, bet jos panašios kaip ir autoriaus. Tik dabar visada skaitau pas ką užsakau paslaugas prieš rinkdamasis kas pristatys prekes, nes jau įsitikinau, kad tiesiog pasitikėti geru vardu negalima..

  7. Kiek man teko naudotis jų paslaugomis tai viskas puikiai buvo. Kurjeriai atliko savo darbą labai puikiai. Viskas gerai.

  8. Na, gaila, kad Jums teko nusivilti kurjerių paslaugomis. Tačiau manau, jog modernėjant įrangai, pavyks tokių incidentų išvengti.Visgi, viskas modernėja, anksčiau pasirašinėjome aibę faktūrų atsiimdami prekes, o dabar užtenka brūkštelti parašėlį ant zebra tc8000. O dėl muitinės, čia ne kurjeriai,o valdžia kalta - vis maža jiems mokesčių…

Leave a Reply