Kas čia? Šio puslapio pagalba gali išsaugoti įrašą tolimesniam naudojimui, arba parodyti savo draugams per socialinius tinklus. Pranešimą apie įrašą galima nusiųsti ir el. paštu.

Kur norite publikuoti?

Nusiųsk draugui el. paštu

E-mail It
2010-08-26

Maisto vartojimas - socializacijos aktas

Publikuota: Buitis, Laisvalaikio praleidimas, Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Socialiniai tinklai, Trendai (mados), socialinė reklama

Amerikos smulkaus ir vidutinio verslo įmonės išmoko naudotis socialine žiniasklaida. Rugsėjį Niujorke atsidarys pirmasis pasaulyje greito maisto tinklas, kuris žada padaryti pietus tikru žaidimu socialiniame tinkle. Restoranai siūlys klientams “sukurti” iš daugelio sudedamųjų dalių sumuštinius pagal savo skonį ir parodyti jį savo draugams Twitter’yje, Facebook’e ir kituose tinkluose. Restoranas gauna nemokamą reklamą, o lankytojas - sumuštinį ir pasitenkinimą, kad gali pasinaudoti savo mėgstama paslauga.

Rugsėjo mėnesį Niujorke Madison Avenue ir East 40th Street bus atidaryti pirmieji neįprasti greito ir tuo pat metu sveiko maisto tinklo restoranai 4Food. Komanda sumanė, ko gero, labiausiai idealistinę koncepsiją greito maisto restoranų rinkoje, iš kurios kilo ir tinklo pavadinimas.

Sumanymas yra suskirstytas į keturias dalis.

Pirma: platus meniu tik iš daugelio ingredientų, kuris leis lankytojams “susikurti” savo užsakymą. Klientai gali užsisakyti savo sumuštinį, rinkdamiesi iš daugiau kaip 140 milijonų galimų derinių. Kiekvienas užsakymas bus saugomas specialioje restorano duomenų bazėje, kad lankytojai galėtų pakartoti užsakymą kitą kartą.
Antroji dalis - darbuotojai apginkluoti iPad, kad galėtų priimti užsakymus, trečiasis - nemokamas WiFi, o ketvirtasis - įmonės socialinė atsakomybė, ekologiniai verslo aspektai. Socialinė atsakomybė remiasi žemomis kainomis, ir tuo, kad 60% produktų, suteiks vietos ūkininkai ir gamintojai. Be to, bendrovė savarankiškai perdirbinės atliekas ir taupys elektros energiją.

Beje, kurti verslo strategiją 4Food padėjo bendrovė IBM. Tarp bendrovių yra pasirašytas susitarimas, pagal kurį IBM įsipareigoja padėti tiekimo grandinės valdyme, bendradarbiavime su vietos bendruomenėmis ir aplinkosaugos problemomis.
Dar prieš tinklo atidarymą vyko renginys, kurį organizavo bendrovė Gawker Media turinti IT blogą Gizmodo. Jie pakvietė žurnalistus, kurie paskui - pavyzdžiui - technologijų skyriaus The New York Times apžvalgininkas Nick Bilton ir CNET News autorė Carolyn McCarthy - entuziastingai atsiliepė apie sumanymą:
“Tai tikras futurizmas. Mano mėsainis buvo ne tik užsisakytas internetu ir galėjau išsirinkti  bandelės formą ir sudėtį, bet ir jo nuotrauka su aprašymu nedelsiant pasirodė Twitter’yje, Facebook’e ir Fourscuare, o užsakymą patikrino ir patvirtino padavėjas su iPad », - sakė Bilton.
Bet tai dar ne viskas. Klientų pritraukimo sistema - tikras žaidimas socialiniame tinkle. Tai veikia maždaug taip: vartotojas užsako mėsainį, suteikti jam pavadinimą, pavyzdžiui, Yummy Burger, išdėsto nuotraukas ir aprašymus Facebook’e ir kituose tinkluose. Kai bet kas kitas viename  iš restoranų 4Food užsako Yummy Burger, jo kūrėjas gauna 25 centus. Be to, šio tipo mėsainis pasirodo restorano reitinguose.

Kaip paprastai patiekalas kainuos nuo penkių iki  dešimties dolerių - priklausomai nuo pasirinktų ingredientų. Ir jei šis išpopuliarėja, tas, kuris sukūrė, nekartą valgys nemokamą vakarienę tinkle.
Ir tai pati tikriausia “naujos kartos” marketingo strategija. Užuot išleisti pinigus tradicinei rinkodarai, 4Food naudoja nemokamas socialinio tinklo galimybes.  Akivaizdi tinklo problema - milžiniškos nuomos kainos miesto centre. Projekto rizikoms suvaldyti įmonė ieškos papildomų investicijų, nes per kelerius ateinančius metus 4Food tikisi atidaryti 10-12 naujų restoranų.
Versta iš advertology.ru

Patiko (0)


Atgal į: Maisto vartojimas - socializacijos aktas