Kas čia? Šio puslapio pagalba gali išsaugoti įrašą tolimesniam naudojimui, arba parodyti savo draugams per socialinius tinklus. Pranešimą apie įrašą galima nusiųsti ir el. paštu.

Kur norite publikuoti?

Nusiųsk draugui el. paštu

E-mail It
2010-11-30

Kaip vyksta sprendimo pirkti priėmimas?

Publikuota: Pasaulis, Pirkimo įpročiai, Trendai (mados), psichologija, reklama

Naujausi tyrimai ir studijos rodo, kad geresnis smegenų funkcionavimo supratimas gali pakeisti rinkodarą ir jos veiksmingumo vertinimą. Suformuoti naują suvokimą kaip vyksta sprendimo pirkti priėmimas.

Prieš keletą metų paskelbti žmogaus smegenų veiklos tyrimai, užduodant klausimus susijusius su prekės ženklais, sukėlė visą eilę interpretacijų. Garsusis teiginys skambėjo maždaug taip: žmogus pirmiausia priima emocinį sprendimą įsigyti vieną ar kitą prekės ženklą, o tik po to ieško pasiteisinimo ir argumentų šeimai, draugams ir artimiesiems, kodėl tai padarė.

Neurotechnologijos žada perversmą ir įrodinėja, kad daugelis visuotinai priimtų tiesų yra niekam tikusios. Gal garsi frazė “jei žinočiau, kurią dalį rinkodaros lėšų išmetu kaip į balą, būčiau milijonierius”, įgys pažodinę reikšmę.

Kita vertus, neurotechnologijos, lygiai kaip kažkada ir neurolingvistinis programavimas (NLP), sukelia daug diskusijų dėl etikos. Apie tai tikrai reikia kalbėti ir susitarti dėl ribų, kurių nevalia peržengti. Tai tas pats kaip susitarimas, jog peilis yra įrankis, naudojamas tiek duonai atriekti, tiek nužudyti.

Patiko (0)


Atgal į: Kaip vyksta sprendimo pirkti priėmimas?