Kas čia? Šio puslapio pagalba gali išsaugoti įrašą tolimesniam naudojimui, arba parodyti savo draugams per socialinius tinklus. Pranešimą apie įrašą galima nusiųsti ir el. paštu.

Kur norite publikuoti?

Nusiųsk draugui el. paštu

E-mail It
2010-10-20

Dar kartą apie e-verslą

Publikuota: Apie elektroninę prekybą, Buitis, Pasaulis, Socialiniai tinklai, Trendai (mados)

Galbūt teko girdėti apie išprotėjusią Amerikiečių maniją marškinėliams su vilkais?

AdAge pateikė statistikos apie Čikagoje įsikūrusią kompaniją Threadless. Ji įvardijama kaip socialinės žiniasklaidos eksperimentinė/tech kompanija, už kurios iš tikro slepiasi marškinėlių įmonė (arba gal atvirkščiai). Rugsėjo devintąją kompanija atšventė 10 metų. Verslo sėkmė daugiausia priklauso nuo klestinčios internetinės bendruomenės, kuri pateikia marškinėlių dizainą ir po to balsuoja, kurie iš jų turi būti atspausdinti ir parduoti. AdAge pateikia keletą statistinių duomenų:

Šiais metais pajamos iki spalio mėnesio iš email - marketingo išaugo 120%

Threadless siunčia e-laiškus su spec. pasiūlymais du kart per savaitę 1 milijonui prenumeratorių

Prenumeratorių kiekis šiais metais išaugo 30 -40%

Perskaitymo rodiklis svyruoja apie 20%

Kompanija gauna nuo dviejų iki trijų kartų didesnę grąžą iš laiškų nei iš socialinės žiniasklaidos kanalų

2009 09 09 bendrovė įvykdė pirmą sandorį ir registravo pardavimą atitinkantį 5% bendrovės 2008 m. pajamų - per vieną dieną

Iki šiol bendrovė turi išspausdinusi 2000 skirtingo dizaino marškinėlių, išrinktų iš 250000 pasiūlymų.

Patiko (0)


Atgal į: Dar kartą apie e-verslą